امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۳۲:۲۶ - دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون استاندار گیلان خبر داد:
لغو ۴۳ مراسم عزا و ۱۸ مراسم عروسی در گیلان
گیلنا –  معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، با بیان اینکه طی دو روز گذشته از برگزاری ۴۳ مراسم عزاداری و ۱۸ مراسم عوسی جلوگیری به عمل آمده است، گفت: همچنین ۳۳۰۰ خودرو در محورهای استان را از تردد به گیلان منصرف کردیم و ۱۵۰۰ خودروی غیر بومی جریمه شدند. به گزارش گیلنا از رشت، […]

گیلنا –  معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، با بیان اینکه طی دو روز گذشته از برگزاری ۴۳ مراسم عزاداری و ۱۸ مراسم عوسی جلوگیری به عمل آمده است، گفت: همچنین ۳۳۰۰ خودرو در محورهای استان را از تردد به گیلان منصرف کردیم و ۱۵۰۰ خودروی غیر بومی جریمه شدند.

به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسم نژاد، با ابراز خرسندی از اجرای موفق طرح محدودیت های تردد و مشاغل در استان گیلان، خوشبختانه گزارشات میدانی و ارزیابی های صورت گرفته در اصناف و جاده ها توسط تیم های نظارتی اعم از فرمانداران و روسای شبکه بهداشت و درمان حاکی از همکاری خوب مردم با اجرای این طرح است.

وی با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی برای تامین سلامت مردم در راستای طرح محدودیت های کرونایی، افزود: تاکنون ۱۴۲۲ مورد بازرسی از اصناف و اماکن در سطح استان صورت گرفته و متاسفانه ۱۴ مکان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ها پلمب شده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در گیلان، با بیان اینکه طی مدت مذکور از برگزاری ۴۳ مراسم عزاداری و ۱۸ مراسم عروسی جلوگیری به عمل آمده است، گفت: نیروی انتظامی در ۶۰ نقطه کنترلی از سه محور ورودی استان در شرق و غرب و جنوب مستقر هستند.

قاسم نژاد، از توقیف سه خودرو طی دو روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۳۳۰۰ خودرو در محورهای استان را از تردد به گیلان منصرف کردیم و ۱۵۰۰ خودروی غیر بومی جریمه شدند.

وی با بیان اینکه از امروز هیچگونه ورود حضوری افراد به فرمانداری رشت را نخواهیم داشت، تصریح کرد: افراد برای دریافت مجور تردد باید به سایت «gilan.ir» یا «rasht.ir» مراجعه و ثبت نام کنند و پس از دریافت کد رهگیری، در انتظار صدور مجوز باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، از احتمال صدور برگه جریمه برای برخی از افراد دارای مجوز خبر داد و یادآور شد: فهرست افراد دارای مجوز در اختیار پلیس راهور قرار دارد و این جریمه ها اعمال نخواهد شد.

وی ضمن توصیه به مردم برای اجرای دقیق محدودیت های مشاغل و اجتناب از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد: مردم می توانند تخلفات اصناف را به ادارات صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی یا فرمانداری ها گزارش کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !