امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۲۰:۱۹ - پنج شنبه ۲۹ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز گیلان
گیلنا – به گفته رئیس پلیس راهور استان گیلان از شنبه اول آذر محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرایی شده و متخلفان جریمه می‌شوند. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه از شنبه اول آذر در استان گیلان آغاز می‌شود، اظهار کرد: کرونا شرایط بسیار خاصی را در […]

گیلنا – به گفته رئیس پلیس راهور استان گیلان از شنبه اول آذر محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه اجرایی شده و متخلفان جریمه می‌شوند.

هشدار پلیس راهور به مردم/ ورود به شهرهای قرمز گیلان از اول آذر ممنوع است

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه از شنبه اول آذر در استان گیلان آغاز می‌شود، اظهار کرد: کرونا شرایط بسیار خاصی را در کشور ایجاد کرده و به همین منظور و بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه از شنبه اول آذر در گیلان هم‌زمان با سراسر کسور اعمال می‌شود.

وی با هشدار به مردم در خصوص ممنوع بودن ورود خودروهای غیربومی از یک شهر به شهر دیگر افزود: ورود خودروهای غیربومی با پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و همچنین خروج از شهرهای قرمز ممنوع بوده و رانندگان متخلف یک‌میلیون تومان جریمه می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اذعان مردم برای آغاز محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند، تصریح کرد: بنا بر گفته مسؤولان در روزهای باقی‌مانده محدودیت‌های کرونایی اجرایی نشده و مردم می‌توانند خود را برای آغاز محدودیت از اول آذر آماده کنند.

طالبی با درخواست از مردم برای عدم سفر به شهرهای قرمز و نارنجی استان گیلان بیان کرد: کشور در شرایط بسیار سختی به سر برده و از تمامی مردم درخواست دارم از ورود به شهرهای نارنجی و قرمز جدا خودداری کنند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !