امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۴:۰۶ - جمعه ۲۳ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روایت انتصاب حاشیه دار از زبان نماینده فومن و شفت
گیلنا – نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمتر از یکسال از عمر دولت مستقر باقی مانده گفت: شخص استاندار تأکید بر انتصاب فرماندار فعلی شفت داشته، هر چند فرماندار نمی‌تواند شق‌القمر کند. به گزارش گیلنا از شفت ، خلیل بهروزی فر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به […]

گیلنا – نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمتر از یکسال از عمر دولت مستقر باقی مانده گفت: شخص استاندار تأکید بر انتصاب فرماندار فعلی شفت داشته، هر چند فرماندار نمی‌تواند شق‌القمر کند.

شخص استاندار تأکید بر انتصاب فرماندار فعلی داشت/فرماندار نمی‌تواند شق‌القمر کند

به گزارش گیلنا از شفت ، خلیل بهروزی فر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به معرفی سرپرست جدید فرمانداری شفت از سوی استاندار گیلان، اظهار کرد: مجلس یازدهم بر اساس منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال حرکت است و رهبر معظم انقلاب نیز تأکید دارند که مجلس با دولت تا پایان عمرش تعامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت ذهنیتی نادرست از مجلس یازدهم دارد و آن نیز مخالفت کلی باسیاست‌های دولت است، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما حجت و فصل الخطاب است و همه تابع ولی‌فقیه هستیم هرچند معظم له نفرموده که با ما راه منطقی را در پیش نگیریم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه نظارت وکلا در تعیین مدیران و مسؤولان از سوی دولت به چه نحو است، گفت: بر اساس قانون، نمایندگان مجلس دخالتی در رابطه با عزل و نصب‌ها نمی‌توانند بکنند ازاین‌رو انتخاب مجریان قانون از سوی دولت توسط خود قوه مجریه صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلام با اشاره به تعامل و هماهنگی تصریح‌شده با دولت در قانون، خاطرنشان کرد: در قانون تنها به هماهنگی قوه مجریه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخاب مدیران اشاره‌ای شده است تا مدیر منصوب‌شده در تعامل با نمایندگان مجلس و در اوج هماهنگی‌ها باشند.

بهروزی فر با بیان اینکه انتخاب سرپرست جدید فرمانداری شفت با انتقادات صریح و تند فعالان سیاسی و اجتماعی همراه بوده، گفت: انتخاب مدیران و فرمانداران توسط دولت با هر کم و کیفی در دولت کنونی مختص شهرستان شفت نیست بلکه این رویه در تمام شهرستان‌های کشور دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه سرپرست فرمانداری جدید شفت پیش از معرفی پایش و ارزیابی‌شده، افزود: پیش از معرفی مدیران و مسؤولان در هر رده‌ای، دستگاه ذی‌ربط نامبردگان را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در خصوص نصب سرپرست فرمانداری جدید در شفت با استاندار گیلان رایزنی‌هایی شده، تصریح کرد: ما ابتدا در معرفی سرپرست فرمانداری جدید در شفت مخالفت کردیم اما شخص استاندار اصرار بر نصب وی در سمت فعلی داشت و معتقد بود که تمامی هماهنگی‌ها با وزارت کشور انجام‌شده و آن‌ها معتقد هستند تا جابه‌جایی‌ها به این شکل دنبال شود.

بهروزی فر از ابقای معاون شفتی فرماندار فعلی در منصب کنونی اشاره کرد و گفت: با پافشاری استاندار گیلان مبنی بر معرفی سرپرست فرماندار جدید نهایتاً ما هم تصمیم گرفتیم تا یک نیروی بومی که در معاونت فرمانداری هم‌اکنون مأمور به خدمت است را تا پایان عمر دولت تثبیت کنیم هرچند وی نیروی وزارت خانه دیگری است و دولت اصرار بر انتصاب مدیران از بدنه وزارت کشور را در مناصب سیاسی و اجرایی دارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت در پاسخ به اینکه مقام معظم رهبری صراحتاً اعلام کرده که نباید به‌هیچ‌وجه از فعالان و منتسبان به فتنه ۸۸ در عرصه‌های مدیریتی کشور استفاده شود درحالی‌که مستندات حکایت از حضور سرپرست فرمانداری شفت در ستاد انتخابات عاملان فتنه دارد، گفت: در سطح فرمانداری‌ها، ادارات کل، مناصب مدیریتی و مسؤولیتی بسیار بالا دولت از افراد فعال‌تر از سرپرست فرمانداری شفت در جریانات انتخابات ۸۸ نیز استفاده کرده  این در حالی است که فرماندار معرفی‌شده در شفت بنا بر اذعان و استعلامات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در جریانات فتنه نبوده و تنها در انتخابات حضور فعالانه داشته است.

وی در پاسخ به اینکه شفت یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور است و این مهم می‌طلبید تا دولت از نیروی توانمندتر و باتجربه‌تری در سطح فرمانداری استفاده کند، خاطرنشان کرد: سرپرست فرمانداری شفت بی‌تجربه نیست بلکه سابقه بخشداری و معاونت مدیرکل امنیتی انتظامی گیلان را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه چرا دولت در پایان عمر از نیروی بومی و توانمندتر استفاده نکرده، گفت: تا پایان دولت مستقر کمتر از یک سال باقی‌مانده و هرکسی فرماندار بشود نمی‌تواند شق‌القمر کند بلکه تنها عنوان فرماندار را به یدک می‌کشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !