امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۷:۲۰ - دوشنبه ۱۹ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید آیت الله فلاحتی بر آموزش محوری سلامت در جامعه
گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز برای ارائه راهکارهای بهبود و بهینه سازی سلامت در جامعه لازم و ضروری است و باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد. به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در دیدار مدیرکل، معاونان، مدیران ستادی و رؤسای اداره‌های شهرستانی […]

گیلنا – نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز برای ارائه راهکارهای بهبود و بهینه سازی سلامت در جامعه لازم و ضروری است و باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت تشکیل اتاق اندیشه ورز برای ارائه راهکارهای بهبود سلامت

به گزارش گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی  در دیدار مدیرکل، معاونان، مدیران ستادی و رؤسای اداره‌های شهرستانی بیمه سلامت استان به مناسبت هفته بیمه سلامت به تلاش این بیمه برای حفظ و صیانت از سلامت مردم اشاره و اظهار کرد: در این حوزه همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت سلامت و ارجحیت آن بر امنیت، تأکید کرد: مسئولان باید به صورت جدی به بخش سلامت توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم در حفظ سلامت نوع تغذیه افراد است که نبی مکرم اسلام نیز بر این موضوع تأکید داشته اند و به اهل بیت توصیه کرده اند، گفت: بهبود نوع تغذیه مردم در جهت ارتقای سلامت جامعه مهم است.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه، تصریح کرد: تشکیل اتاق اندیشه ورز برای ارائه راهکارهای بهبود و بهینه سازی سلامت در جامعه لازم و ضروری است و باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رشت به رسالت بیمه سلامت در حفظ سلامت جسمی شهروندان اشاره و بیان کرد: بی توجهی به حوزه سلامت جسمی سبب می‌شود تا فرد نتواند در حوزه اجتماعی عملکرد موفقی داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر ابتلاء به این ویروس، افزود: استفاده از ماسک برای پیشگیری از ابتلاء به این ویروس ضروری است و امروز در جامعه همگانی شده اما هنوز عده‌ای به این باور نرسیده اند که کرونا چقدر خطرناک است.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر توجه به مسائل بهداشتی و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه، گفت: باید مسائل بهداشتی به مردم آموزش داده شود تا سلامت جامعه حفظ شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !