امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۱:۴۹ - دوشنبه ۱۹ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل بیمه سلامت گیلان:
گیلان در اجرای طرح نسخه الکترونیک پیشگام است
گیلنا – مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در این استان، گفت: گیلان جزو پنج استان برتر در این زمینه است. به گزارش گیلنا از رشت، جمشید محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به پوشش بیش از نیمی از جمعیت این استان […]

گیلنا – مدیر کل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در این استان، گفت: گیلان جزو پنج استان برتر در این زمینه است.

گیلان از استان های پیشرو در اجرای طرح نسخه الکترونیک است

به گزارش گیلنا از رشت، جمشید محمدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به پوشش بیش از نیمی از جمعیت این استان توسط این بیمه، اظهار کرد: بیمه سلامت در استان گیلان با بیش از هزار و ۶۴۳ مؤسسه طرف قرار داد است.

وی با بیان اینکه از مجموع بیمه شدگان، دو هزار و ۷۸۶ نفر دارای بیماری خاص هستند، گفت: هزینه درمان این بیماران رایگان بوده و در شش ماهه نخست امسال ۲۲ میلیارد تومان بابت هزینه این بیماران پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان عدم پرداخت مطالبات بخش خصوصی، داروخانه‌ها و مراکز درمانی از سوی سازمان‌های بیمه گر عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان از مطالبات مؤسسات طرف قرار داد با بیمه سلامت اعم از دولتی و خصوصی پرداخت شده است.

وی همچنین به موضوع اجرای طرح نسخه الکترونیک اشاره و تصریح کرد: گیلان در این زمینه جز پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

محمدی به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در گیلان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه‌های کاغذی است و جز ۵ استان نخست در اجرای این طرح در کشور هستیم.

وی با اشاره به بیماری کرونا و هزینه‌های بالای درمان آن برای هر نفر، افزود: بیش از نیمی از هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !