امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۰:۳۸ - جمعه ۱۶ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان غرب گرا، به آغوش “انقلاب” باز گردند
گیلنا – دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه راه‌حل همه قفل‌های بسته‌شده تنها جوانان هستند، گفت: راه‌حل همه مشکلات کشور جوانان هستند، چراکه این جوانان با روحیه جهادی پای‌کار می‌آیند و مشکلات را به فضل الهی یکی پس از دیگری از بین برده و هیمنه استکبار را خواهیم شکست. به […]

گیلنا – دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه راه‌حل همه قفل‌های بسته‌شده تنها جوانان هستند، گفت: راه‌حل همه مشکلات کشور جوانان هستند، چراکه این جوانان با روحیه جهادی پای‌کار می‌آیند و مشکلات را به فضل الهی یکی پس از دیگری از بین برده و هیمنه استکبار را خواهیم شکست.

جوانان تنها راه‌حل مشکلات کشور

به گزارش گیلنا از رشت، سید محمد جواد احمدپور در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت در مصلای شهر با اشاره به جنایات امریکا در تاریخ ایران اظهار کرد: امام راحل مشت محکم بر پیکره استکبار زد و با نور انقلاب، استقلال را به جامعه ایران عزیز هدیه داد‌.

وی با اشاره به جنایات مختلف آمریکا در تاریخ انقلاب ایران بیان کرد: عزیزی که عَلَم استکبارستیزی به دست داشت، به دست همین خون‌خواران جهان به شهادت رسید، آن جنایتکاران عزیزی را  به شهادت رساندند که هیمنه آمریکای ظالم را شکست و  امید مستضعفان و مظلومان بوده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با ابراز تأسف از اینکه هنوز در ایران اسلامی هستند مسؤولانی که چشم امید به غرب دارند، گفت: به مسؤولان غرب‌گرا گوشزد می‌کنیم که به آغوش انقلاب بازگردید و راه سعادت که همان مکتب قاسم سلیمانی است، در پیش بگیرید.

احمد پور با ابراز انزجار از آمریکای پلید به نمایندگی از دانشجویان ایران اسلامی تصریح کرد: اتفاقات آمریکا اهمیتی برای ما  ندارد، ما برای گذر از مشکلات، به  درون کشور نگاه کرده و با تکیه‌بر توان داخلی مشکلات را یکی پس از دیگری از بین خواهیم برد.

وی با بیان اینکه راه‌حل همه قفل‌های بسته‌شده تنها جوانان هستند، گفت: بسیج دانشجویی مدتی است مسئله محوری را سرلوحه کار خود قرار داده و در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت بسیج دانشجویی بیان کرد: مردم ایران هرگاه در مقابل مستکبرین قرار گرفتند عزیز شدند، هرگز در خوی و منش مردم ایران سر خم کردن مقابل استکبار جایی ندارد چراکه مردم ایران مرگ بر آمریکا  را شعار قبل از نمازهایشان می‌دانند.

احمد پور با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی با تأسی از شهدا در برابر استکبار سرخم نمی‌کنند، افزود: راه‌حل همه مشکلات کشور جوانان هستند، چراکه این جوانان با روحیه جهادی پای‌کار می‌آیند و مشکلات را به فضل الهی یکی پس از دیگری از بین برده و هیمنه استکبار را خواهیم شکست.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !