امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۴:۰۶ - دوشنبه ۱۲ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شیب ملایم افزایش کرونایی ها در گیلان
گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش ملایم شمار مبتلایان به بیماری کرونا در گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال ۳۰ تن از آن‌ها وخیم است. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان سالاری با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید۱۹ در گیلان […]

گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش ملایم شمار مبتلایان به بیماری کرونا در گیلان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال ۳۰ تن از آن‌ها وخیم است.

وخامت حال ۳۰ تن از بیماران کرونایی در گیلان/رضوانشهر و املش بهترین شهرستان‌ها در رعایت پروتکل‌ها

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان سالاری با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید۱۹ در گیلان اظهار کرد: با شیب ملایم رو به افزایش بیماران کرونایی در گیلان مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، ۴۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، افزود: تنها ۷۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: حال ۳۰ تن از بیماران بستری کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بسیار وخیم است و می‌طلبد مردم بیشتر رعایت کنند.

دبیر ستاد کرونا گیلان با تأکید بر اینکه با رعایت پروتکل‌ها شمار مبتلایان به بیماری کرونا در گیلان کاهش پیدا می‌کند، بیان کرد: امیدواریم با محدودیت‌های ۱۰ روزه‌ای که در ۸۹ شهرستان کشور گذاشته‌شده، شمار مبتلایان در گیلان کاهش پیدا کند.

سالاری با اذعان به اینکه گیلان در شرایطی نیست که فعلاً برای آن محدودیتی در تردد بین استانی اعمال شود، تصریح کرد: گرچه همه شهرستان‌های گیلان درگیر ویروس کرونا هستند اما شهرستان آستارا به‌شدت جزو شهرستان‌های قرمز گیلان محسوب می‌شود و انتظار است محدودیت درون استانی حداقل برای این شهرستان اعمال شود.

وی با بیان اینکه شهرستان رضوانشهر و املش جزو شهرستان‌هایی هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون جزو شهرستان‌های با کمترین میزان ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا را داشته‌اند، گفت: علاوه بر رضوانشهر و املش شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های بندرانزلی و شفت نیز اقدامات قابل‌توجهی در جهت کنترل شیوع کرونا انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز نگرانی از شیوع مضاعف بیماری کووید۱۹ در رشت افزود: متأسفانه کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان رشت است و به نظر می‌رسد پرجمعیتی، داشتن بازارهای محلی در بخش‌ها و هسته مرکزی شهر و همچنین مراجعه روزانه مردم شهرستان‌ها به مرکز استان دلیل آن باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !