امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۴۷:۵۹ - پنج شنبه ۸ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گلایه “شهردار” از عدم مدیریت یکپارچه شهری در رشت
گیلنا – شهردار رشت گفت: عدم مدیریت یکپارچه شهری در رشت بسیاری از کارها و اراده ای که در مدیران شهری وجود دارد به کندی پیش میرود. به گزارش گیلنا از رشت، سید محمد احمدی در مراسم آغاز رسمی خدمت خود در شهرداری کلانشهر رشت در سالن ناجا با اشاره به ارائه برنامه ۱۰ماهه خود […]

گیلنا – شهردار رشت گفت: عدم مدیریت یکپارچه شهری در رشت بسیاری از کارها و اراده ای که در مدیران شهری وجود دارد به کندی پیش میرود.

به گزارش گیلنا از رشت، سید محمد احمدی در مراسم آغاز رسمی خدمت خود در شهرداری کلانشهر رشت در سالن ناجا با اشاره به ارائه برنامه ۱۰ماهه خود به شورای شهر رشت اظهار کرد: بدلیل عدم مدیریت یکپارچه شهری در رشت بسیاری از کارها و اراده ای که در مدیران شهری وجود دارد به کندی پیش میرود.

احمدی با بیان اینکه تمام توقعات در رفع مشکلات را نباید تنها از شهرداری داشت افزود: در اجرای پروژه ها تمام دستگاه های عملیاتی بر اساس قوانین و عرف در کنار شهرداری مسئول هستند.

شهردار منتخب رشت با اشاره به سطح بالای نارضایتی مردم رشت گفت: کارکنان شهرداری بیش از ۳۰هزار کار انجام میدهند اما نارضایتی مردم کاملا محسوس است که در مرتفع ساختن این احساس ناخوشایند و جلب رضایت شهروندان رشت تشکیل اتاق فکری از دلسوزان و صاحب نظران و پذیرش نقد و راهکارها را انجام خواهیم داد.

احیا و بهبود فضای کسب و کار در رشت

وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب که بند ناف بودجه را باید از نفت کنار گذاشت و به سمت اقتصاد مقاومتی اقدام کنیم افزود: بودجه باقیمانده برای شهرداری رشت ۹۰۰میلیارد تومان برای صرف هزینه های شهرداری و بخش عمرانی است که برای بخش عمرانی ۴۰۰میلیارد تومان باقی مانده است در صورتیکه برای امور عمرانی در شهررشت نیاز به بیش از ۸۰۰میلیارد تومان است بر این اساس احیا و بهبود فضای کسب و کار در رشت در راس امور کار شهرداری خواهد بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !