امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۱:۳۳ - پنج شنبه ۸ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان: ۱۳ آبان اُبُهت پوشالی دشمن را به سُخره گرفت
به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان پیامی به مناسبت ایام ۱۳آبان، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی صادر کرد. در متن پیام سردار عبدالله پور آمده است؛ سیزدهم آبان هر سال یادآور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در […]

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان پیامی به مناسبت ایام ۱۳آبان، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی صادر کرد.

در متن پیام سردار عبدالله پور آمده است؛

سیزدهم آبان هر سال یادآور سه جوشش برخاسته از دانش و بینش در جریان نهضت بزرگ اسلامی مردم ایران در مقابل ظلم، استبداد و استکبار است. بی شک سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل‌های مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و ترجمان این واقعیت شد که سرانجام دیوار ستم، شکستنی است.

مجموعه رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون تر می باشد.

۱۳ آبان ابهت پوشالی سردمداران جهانخوار امریکا را به سُخره گرفت و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب نمود و بار دیگر حلاوت پیروزی حق بر باطل را به کام خداجویان آزاد‌اندیش چشاند و طبل رسوایی استکبار را به صدا در آورد.

امروز شاهد هستیم که آمریکا مسیر افول را باسرعت طی میکند و روز به روز منزوی‌تر از گذشته می‌شود؛ اقتدار، صبر و ایستادگی ملت ایران در ذیل درایت‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز سبب شده است تا دشمن احساس استیصال کرده و در مقابل جمهوری اسلامی درمانده باشد.

آمریکا و هم‌پیمانانش امروز گرگی در لباس میش هستند که می‌خواهند با اسم رمز مذاکره این نکته را القا کنند که مشکلات کشور با پای میز مذاکره نشستن برطرف می‌شود اما شواهدی مانند برجام نشان دهنده آن است که آن‌ها صرفا به دنبال امتیازگیری از جمهوری اسلامی هستند؛ پس باید بدانیم که مذاکره برای رفع مشکلات کشور خیالی خام است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند راهکار رفع مشکلات کشور در توجه به توان داخلی است

اینجانب ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه بزرگ ۱۳آبان، به روح پاک امام راحل (ره) و روان پاک شهدای دانش آموز درود می‌فرستم و یوم الله سیزدهم آبان را به محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت بزرگ ایران و مردم قهرمان و ولایتمدار استان گیلان تبریک عرض میکنم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله‌پور؛ فرمانده سپاه قدس گیلان

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !