امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۲۴:۰۵ - یکشنبه ۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمع‌آوری‌ ۵ میلیارد و ۷۹۰ تومان صدقه در گیلان
گیلنا – به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، مردم نیکوکار استان گیلان، طی شش‌ماهه نخست امسال حدود پنج میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان صدقه دادند. به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اینکه ۲۵۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، اظهار […]

گیلنا – به گفته مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان، مردم نیکوکار استان گیلان، طی شش‌ماهه نخست امسال حدود پنج میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان صدقه دادند.

جمع‌آوری‌ ۵ میلیارد و ۷۹۰ تومان صدقه در گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اینکه ۲۵۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع‌شده است، اظهار کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات تصریح کرد: مراحم دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گیلان با تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوع‌دوست استان در دستگیری از نیازمندان بیان کرد: شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب‌های ناشی از آن، عاملی برای کاهش مراحم و مساعدت‌های هم استانی‌های معزّز نشده است و مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کردند.

اهرابی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا ارسال پیامک بدون متن به ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !