امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۸:۱۴ - یکشنبه ۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع ۷۰تن مرغ گرم در گیلان
گیلنا – مدیر تعاون روستایی استان گیلان با اشاره به توزیع مرغ گرم بیش از نیاز استان گیلان توسط تعاون روستایی گیلان گفت: نیاز مصرفی مرغ گرم در استان ۳۵ الی ۴۰ تن بوده و در روزهای پنجشنبه و شنبه ۷۰ تن مرغ گرم در استان گیلان توزیع‌شده است. به گزارش گیلنا از رشت، فارس […]

گیلنا – مدیر تعاون روستایی استان گیلان با اشاره به توزیع مرغ گرم بیش از نیاز استان گیلان توسط تعاون روستایی گیلان گفت: نیاز مصرفی مرغ گرم در استان ۳۵ الی ۴۰ تن بوده و در روزهای پنجشنبه و شنبه ۷۰ تن مرغ گرم در استان گیلان توزیع‌شده است.

فارس من| توزیع ۷۰تن مرغ گرم در استان گیلان
به گزارش گیلنا از رشت، فارس نوشت؛ رامین گیلانشاهی در این باره با اشاره به نیاز بازار در تأمین مرغ اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از تاریخ اول تا سوم آبان ماه ۷۰ تن مرغ گرم باقیمت ۱۹ هزار و‌۱۰۰ تومان در گیلان توزیع‌شده است.

وی با اشاره به توزیع مرغ گرم بیش از نیاز استان گیلان توسط تعاون روستایی گیلان گفت: بر اساس آمار نیاز روزانه مصرف مرغ گرم در استان ۳۵ تن و‌ با نرخ مصوب بوده و در روز پنجشنبه ۳۰ تن و شنبه ۴۰ تن بیشتر از نیاز مصرفی در گیلان توزیع‌شده است.

مدیر تعاون روستایی استان گیلان با اذعان به توزیع مرغ گرم در چهار مرکز وابسته به این سازمان افزود: چهار مرکز توزیع وابسته به اداره تعاون روستایی گیلان در رشت و حدود ۱۰۰ فروشگاه هم به‌عنوان فروشندگان مرغ تولیدی این اداره در سراسر استان کار توزیع محصولات را به عهده‌دارند.

گیلانشاهی از تلاش در خصوص افزایش توزیع مرغ گرم و‌ با نرخ مصوب در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: مرغ یکی از نیازهای اساسی مردم بوده و‌‌ به همین دلیل در تلاشیم تا توزیع میانگین روزانه مرغ گرم را از ۳۵ تن به ۴۵ تا ۵۰ تن افزایش پیدا کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !