امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۵۴:۴۰ - یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
کاهش جرائم تا افزایش کشف سلاح و مواد مخدر در گیلان
گیلنا – فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به موفقیت‌های پلیس طی یک‌ساله اخیر، گفت: در راستای کاهش جرائم در استان، جرائم خشن نیز با کاهش ۴۸ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است. به گزارش  گیلنا از رشت، سردار عزیز الله ملکی با اشاره به شعار « همه باهم برای امنیت و سلامت» […]

گیلنا – فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به موفقیت‌های پلیس طی یک‌ساله اخیر، گفت: در راستای کاهش جرائم در استان، جرائم خشن نیز با کاهش ۴۸ درصدی نسبت به سال قبل همراه بوده است.

کاهش 48 درصدی جرائم خشن در گیلان/ کشف سلاخ غیرمجاز و مواد مخدر در گیلان افزایش یافت

به گزارش  گیلنا از رشت، سردار عزیز الله ملکی با اشاره به شعار « همه باهم برای امنیت و سلامت» پلیس در هفته امسال ناجا، اظهار کرد: با توجه به اولویت‌های ۹گانه‌ای که ابتدای سال از سوی ناجا برای گیلان ارسال‌شده مأموریت‌های پلیس آغاز و موفقیت‌های خوبی نیز عاید استان شد است.

وی با بیان اینکه در جهت نظم و امنیت عمومی باید تلاش بیشتری کرد، افزود: هدف ما تلاش برای کسب رضایتمندی حداکثری مردم از عملکرد پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، با اشاره به وضعیت جرائم در استان طی یک سال اخیر، گفت: جرائم در استان نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۲ درصدی روبرو بوده است.

سردار ملکی با اشاره به وضعیت جرائم خشن در گیلان نیز گفت: جرائم خشن در استان با کاهش ۴۸ درصدی همراه بوده درحالی‌که این شاخص امینت روانی مردن را تحت شعاع قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه پلیس در تلاش است تا در حوزه انتظامی و ترافیکی شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشد، افزود: در کشف سلاح غیرمجاز با جهش ۵۰ درصدی رشد و همچنین در کشفت مواد مخدر با افزایش ۶۸ درصدی کشف مواجه هستیم که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !