امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۰:۳۵ - یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استاندار گیلان:
اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه اجتماعی پلیس است
گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی محسوب می شود، گفت: امنیت پایدار زمینه توسعه در جوامع را فراهم می کند. به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای حفظ و تداوم نظم و امنیت […]

گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه نیروی انتظامی محسوب می شود، گفت: امنیت پایدار زمینه توسعه در جوامع را فراهم می کند.

اعتماد عمومی مهم ترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی است

به گزارش گیلنا از رشت، ارسلان زارع در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای حفظ و تداوم نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: نیروی انظامی در بزنگاه‌های مختلف نقش آفرین بوده است.

وی به اعتماد عمومی نسبت به نیروی انتظامی به واسطه تلاش‌های بسیار این نیرو در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد و افزود: وظایف متنوع و متعددی بر عهده نیروی انتظامی است و ارتباط این نیرو با مردم نشان دهنده اهمیت این وظایف است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اقدامات نیروی انتظامی با اصل امنیت برابری می‌کنند، تأکید کرد: امنیت پایدار تضمین کننده دوام و بقای جامعه بوده و انجام هر کاری برای توسعه جوامع نیازمند وجود امنیت است.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط دو جانبه میان مردم و نیروی انتظامی از مهم‌ترین مؤلفه‌های برقراری امنیت محسوب می‌شود، تصریح کرد: جلب اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است که نیروی انتظامی از آن برخوردار است.

زارع با اشاره به اینکه اقتدار پلیس مبتنی بر قانون، تدبیر و اعتمادی آحاد جامعه است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم برخورد قاطع با متجاوزان به حریم امنیت عمومی است.

وی به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی اشاره کرد و افزود: طی هشت ماه گذشته نیروی انتظامی در مدیریت و مقابله با شیوع این ویروس اقدامات مناسب و قابل تأمل انجام داده است.

استاندار گیلان با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره و اظهار کرد: حضور پر قدرت نیروی انتظامی زمینه موفقیت اجرای این طرح را فراهم کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !