امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۳۳:۱۴ - یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلانِ سبز، قرمز است
گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همچنان در وضعیت هشدار و قرمز هستیم، از دیشب ۵۰ بیمار جدید بستری شدند، گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که کرونا برای کودکان بی‌خطر نیست، ما در حال حاضر سه کودک کرونایی را بستری کردیم به گزارش گیلنا  از رشت، بر اساس آخرین […]

گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه همچنان در وضعیت هشدار و قرمز هستیم، از دیشب ۵۰ بیمار جدید بستری شدند، گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که کرونا برای کودکان بی‌خطر نیست، ما در حال حاضر سه کودک کرونایی را بستری کردیم

گیلان همچنین قرمز است/بستری ۳ کودک کرونایی

به گزارش گیلنا  از رشت، بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، گیلان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرارداد و بخش ویژه‌ای از بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دراین‌باره اظهار کرد: ازنظر بیماری کرونا همچنان در وضعیت هشدار و قرمز هستیم، از دیشب تا امشب ۵۰ بیمار جدید نیز بستری شدند.

آبتین حیدرزاده با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که کرونا برای کودکان بی‌خطر نیست، ما در حال حاضر سه کودک کرونایی را بستری کردیم که برای چیدن کیوی به باغ رفته بودند و از طریق یکی از کارگران به کرونا مبتلا شدند.

وی با اشاره به عدم حضور دانش آموزان در مدارس و آموزش مجازی بیان کرد: والدین باید توجه داشته باشند که عدم حضور دانش آموزان در مدارس برای جلوگیری از ابتلا به کروناست و نباید کودکان را از طرق دیگر در معرض ابتلا قرار دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توصیه به مردم گیلان برای رعایت فاصله‌گذاری‌ها و عدم مسافرت افزود: خوشبختانه ما بستری مسافر در گیلان نداشتیم اما متأسفانه مسافرت‌ها به گیلان همچنان ادامه دارد بنابراین؛ از مسافران می‌خواهیم حداقل تماس را با اطرافیان خود داشته باشند و اگر علائمی داشتند با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

حیدرزاده با تأکید بر اینکه آغاز درمان بیماری کرونا در روند درمان کمک شایانی خواهد کرد، گفت: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهم حتی‌المقدور با مسافران در تماس نباشند و در تجمعات و مهمانی‌ها شرکت نکنند، حتی افراد بدون علامت هم می‌توانند ناقل کرونا باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !