امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۶:۲۴ - یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان خبر داد
پخش قرائت زیارت اربعین از شبکه استانی باران
گیلنا – مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان از پخش مراسم قرائت زیارت اربعین حسینی از این مرکز خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح روز اربعین حسینی پخش خواهد شد. به گزارش گیلنا از رشت محمدباقر باقرزاده در جلسه ستاد استانی اربعین در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به شیوع […]

گیلنا – مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان از پخش مراسم قرائت زیارت اربعین حسینی از این مرکز خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح روز اربعین حسینی پخش خواهد شد.

قرائت زیارت اربعین از شبکه استانی باران پخش می شود

به گزارش گیلنا از رشت محمدباقر باقرزاده در جلسه ستاد استانی اربعین در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر شیوه برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی نیز برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

وی در ادامه به برخی برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام اشاره کرد و افزود: قرائت زیارت اربعین رأس ساعت ۹ روز پنجشنبه همزمان با روز اربعین حسینی از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان همچنین به ایجاد ارتباط زنده با شهرستان‌های استان برای پوشش مراسم اربعین حسینی، گفت: استفاده از آرشیو عکس و فیلم اربعین سال گذشته نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تجمع عزاداران گیلانی در میدان شهدای ذهاب با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، تصریح کرد: این برنامه نیز به صورت مستقیم از شبکه باران و شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.

باقرزاده با بیان اینکه برای دهه پایان صفر برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده که از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش خواهد شد، گفت: در روز اربعین ارتباط زنده‌ای با کربلا خواهیم داشت تا گیلانیان حال و هوای معنوی این شهر بهره مند شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !