امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۰۷:۱۳ - پنج شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدردانی سردار عبدالله پور از تلاش های جهادگونه مدافعان سلامت گیلان
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شباهت تلاش‌های مدافعان سلامت با رزمندگان دفاع مقدس گفت: اقدامات مدافعان سلامت مجاهدانه هست و ما دست‌بوس آن‌ها هستیم   به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور با اشاره به تلاش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیر کادر سلامت، اظهار کرد: کادر سلامت گیلان هشت ماه به‌طور […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شباهت تلاش‌های مدافعان سلامت با رزمندگان دفاع مقدس گفت: اقدامات مدافعان سلامت مجاهدانه هست و ما دست‌بوس آن‌ها هستیم

 

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله پور با اشاره به تلاش‌های مستمر و خستگی‌ناپذیر کادر سلامت، اظهار کرد: کادر سلامت گیلان هشت ماه به‌طور پیوسته در حال مبارزه با ویروس منحوس و متقلب کرونا و شایسته تقدیر هستند.

وی با اشاره به شباهت‌های تلاش رزمندگان دفاع مقدس با مدافعان سلامت افزود: مردم و مسؤولان هیچ‌گاه کادر سلامت و زحمات بی‌شائبه آن‌ها را فراموش نمی‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با برشمردن اقدامات و تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: اقدامات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه است و ما دست‌بوس مدافعان سلامت هستیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه ماه‌ها هست ویروس کرونا شایع شده و فشار مضاعفی بر کادر بهداشت و درمان وارد آمده، گفت: بیماری کرونا همچنان یک ویروس فعال است و مبارزه با این بیماری به طول انجامیده و کادر درمان خسته هستند.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جهت کاهش مبتلا به بیماری کرونا و همچنین بستری بیماران کووید ۱۹ تأکید کرد و افزود: مردم اگر مایل هستند از بار روی دوش مدافعان سلامت بکاهند لازم است پروتکل‌های بهداشتی را که بسیار راحت هستند را کم کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !