امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۸:۱۹ - چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد
جمع آوی کتاب خاطرات خبرنگاران رزمنده گیلانی
گیلنا- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شناسایی ۲۲ رزمنده دفاع مقدس که کار رسانه ای و تبلیغاتی می کردند، گفت: کتاب خاطرات این رزمندگان جمع آوری می شود. به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اظهار کرد: خبرنگاران در […]

گیلنا- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شناسایی ۲۲ رزمنده دفاع مقدس که کار رسانه ای و تبلیغاتی می کردند، گفت: کتاب خاطرات این رزمندگان جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اظهار کرد: خبرنگاران در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در ثبت، ضبط و انتقال این دفاع داشتند.

وی با اشاره به جایگاه و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بیان اینکه رسیدن به این جایگاه را مدیون و مرهون رشادت شهدا هستیم، افزود: امروز به ادعای رسانه‌های دشمن به حدی از توانمندی رسیده‌ایم که بتوانیم در کمترین زمان به تهدیدات دشمنان پاسخ دهیم.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی پیشکسوتان و رزمندگان گیلانی هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: تاکنون ۲۲ نفر از رزمندگان گیلانی که در جبهه‌ها جنگ کار رسانه یا و تبلیغاتی کرده‌اند را شناسایی کرده‌ایم.

سرهنگ پارسا با بیان اینکه ۳۰۰ ساعت فیلم توسط این رزمندگان خبرنگار و پیشکسوت با موضوع دفاع مقدس تهیه شده است، افزود: بخش‌های زیادی از این فیلم از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما پخش شده است.

وی همچنین با اشاره به حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در جبهه‌های مقاومت نیز به ویژه سوریه، گفت: ثبت صحنه‌های دفاع از حرم میراث بزرگی است که برای آیندگان ثبت شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه خاطرات این پیشکسوتان به صورت یک کتاب جمع آوری می‌شود، اظهار کرد: این یک گام کوچک در راستای قدردانی از زحمات این عزیزان است.

در پایان از ۲۲ خبرنگار و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !