امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۳:۵۸ - سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:
“سوگ نینوا” ترین های خود را شناخت
گیلنا –  مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «در سوگ نینوا»، گفت: از این تعداد ۱۵ اثر برگزیده شدند. به گزارش  گیلنا از رشت، اسفندیار ضیایی  در خصوص جشنواره سوگ نینوا گفت: پس از انتشار این فراخوان در شهریور ماه بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه این […]

گیلنا –  مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره «در سوگ نینوا»، گفت: از این تعداد ۱۵ اثر برگزیده شدند.

ارسال ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در سوگ نینوا/۱۵ اثر برگزیده شدند

به گزارش  گیلنا از رشت، اسفندیار ضیایی  در خصوص جشنواره سوگ نینوا گفت: پس از انتشار این فراخوان در شهریور ماه بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در کانون گیلان ارسال شد.

ضیایی افزود: هیئت داوران متشکل از صغری قامتی مقدم، الهام کمال‌پور و هنگامه ناصحی بعد از داوری آثار از این تعداد ۱۵ قصه‌گوی برگزیده انتخاب و معرفی کردند.

وی گفت: «دینا شیری‌زاده» با قصه محرم از کرج، «آنیتا کهنسال» با قصه «شام غریبان» از لنگرود، «زهرا یادگاری» با قصه حضرت‌رقیه (س)، «روشان علی‌نژاد» با قصه «دختر آسمانی» و «زهرا یوسفی» با قصه «زهیر» و «آنیسا خورسندفر» با قصه «دو برادر» از شهرستان بندرانزلی، به عنوان قصه‌گویان برگزیده بخش کودک و نوجوان، معرفی‌شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان همچنین ادامه داد: هیئت‌داوران «مهسا شعبان‌زاده» با قصه «بین دوراهی» از رودبار، «عسل شیرین‌پور» و «پریناز غفارنژاد» و «آرین نعمتیان» به ترتیب با قصه‌های «ظهر عاشورا» و «علی اصغر تشنه است» و «عموجان عباس» از شهرستان رشت و همچنین، «هانیه اسماعیل‌نژاد» با قصه «شام‌غریبان» از شاندرمن و «سمیه عاشوری» با قصه «عاشورا» از ماسال را نیز شایسته به‌عنوان برگزیده بخش کودک و نوجوان اعلام کرد.

وی یادآور شد: طاهره روشن با قصه «علی‌اصغر (ع)»، ناهیده حیدرزاده با اثر «مهمان شب» از رضوانشهر و عباس عسگرزاده با قصه «به وقت نماز» از بخش اسالم را به عنوان برگزیدگان بخش بزرگ سال معرفی شدند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !