امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۲:۰۱ - جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سپاه با تمام قدرت در کنار مردم سیل‌زده تالش است
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان از حمایت‌های همه‌جانبه سپاه از مردم آسیب‌دیده تالش خبر داد و گفت: سپاه آمادگی دارد تا ۵۰ درصد هزینه‌های طرح‌های منابع طبیعی و کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی را بپردازد. به گزارش گیلنا از تالش، فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور میدانی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مناطق سیل‌زده […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان از حمایت‌های همه‌جانبه سپاه از مردم آسیب‌دیده تالش خبر داد و گفت: سپاه آمادگی دارد تا ۵۰ درصد هزینه‌های طرح‌های منابع طبیعی و کمک‌هزینه خرید لوازم‌خانگی را بپردازد.

سپاه با تمام قدرت در کنار مردم سیل‌زده تالش است

به گزارش گیلنا از تالش، فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور میدانی به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مناطق سیل‌زده تالش بازدید کرد.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده تالش  با اشاره به سه مؤلفه در جلوگیری از وقوع  سیلاب و کاهش خسارت‌های آن اظهار کرد: حوزه آبخیزداری یکی از دلایل  سیلاب‌ها است و ما این آمادگی را داریم تا ۵۰ درصد هزینه‌های طرح‌های منابع طبیعی را بپردازیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین بر اعلام آمادگی سپاه جهت همکاری در ساخت راه‌های روستایی در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: حضور مردم در بستر رودخانه بازهم آنان را دچار مشکل می‌کند  و به همین دلیل آمادگی همکاری در زمینه جابجایی مردم از بستر  رودخانه‌ها را داریم.

وی با تأکید بر کمک معیشتی و تأمین اقلام و لوازم‌خانگی برای مردم مناطق سیل‌زده شهرستان تالش بیان کرد: باید حرف مردم را شنید و برای خدمات‌رسانی به آنان تلاش ویژه کرد تا باز شاهد بروز این میزان خسارت نباشیم.

همچنین رئیس‌کل دادگستری گیلان در بازدید از مناطق سیل‌زده بر پاسخگویی دستگاه‌های مرتبط با حوزه مشکلات مردم تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی با تأکید تسریع روند خدمات‌رسانی گفت: برحسب ضرورت و با نظارت دادستانی، سنگ‌هایی که در معادن منطقه وجود دارد برای استحکام‌بخشی و بازسازی پل‌ها استفاده شود.

گفتنی است امروز مسرور مسؤول بازرسی استان گیلان و آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز از مناطق سیل‌زده بازدید کردند.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !