امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۰:۴۲ - یکشنبه ۳۰ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در رشت
گیلنا – مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به داوری آثار ارسال شده به جشنواره فیلم مقاومت، گفت: اختتامیه این جشنواره سوم مهر ماه با رعایت دستور العمل ها برگزار می شود. به گزارش گیلنا از رشت روح الله قنبری ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره […]

گیلنا – مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به داوری آثار ارسال شده به جشنواره فیلم مقاومت، گفت: اختتامیه این جشنواره سوم مهر ماه با رعایت دستور العمل ها برگزار می شود.

اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت در رشت برگزار می شود

به گزارش گیلنا از رشت روح الله قنبری ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره فیلم مقاومت در شش بخش، اظهار کرد: ۶۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان گیلان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه اختتامیه بخش استانی این جشنواره با معرفی آثار برگزیده روز سوم مهر ماه در رشت برگزار می‌شود، گفت: این مراسم در تالار مرکزی شهر رشت و با حضور مهمانان کشوری و استانی و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه آثار ارسال شده در بخش فیلمسازان بسیجی است، گفت: این آثار در قالب فیلم بلند داستانی، فیلم کوتاه، پویانمایی، مستند، انیمیشن و فیلمنامه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در آثار برگزیده به جشنواره بین المللی مقاومت که همزمان با هفته برگزار خواهد شد راه می‌یابند، تصریح کرد: در مراسم اختتامیه از مدافعان سلامت و مقاومت نیز تجلیل به عمل می‌آید.

قنبری با اشاره به اکران فیلم‌ها جشنواره مقاومت به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت، بیان کرد: اجرای تئاتر «دستان بسته» با موضوع شهدای غواص و برگزاری شب شعر بخش دیگری از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !