امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۱۹:۴۵ - پنج شنبه ۲۷ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی “عقب ماندگی گیلان” صدای معاون وزیر را درآورد
گیلنا – معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش شاخص تخت‌های فعال گیلان نسبت به هر یک هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: این استان همچنان از متوسط کشوری در این شاخص عقب است. به گزارش گیلنااز تالش فارس نوشت، محمدجعفر علیزاده  در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: ساخت و بهره‌برداری […]

گیلنا – معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش شاخص تخت‌های فعال گیلان نسبت به هر یک هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: این استان همچنان از متوسط کشوری در این شاخص عقب است.

عقب‌ماندگی گیلان در شاخص تخت‌های فعال نسبت به متوسط کشوری

به گزارش گیلنااز تالش فارس نوشت، محمدجعفر علیزاده  در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: ساخت و بهره‌برداری از این بیمارستان ها اثر شایانی در توسعه شاخص‌های سلامت و ارائه خدمات به مردم به‌ویژه در بیماری کرونا داشته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید نورانی با استاندارهای روز ساخته‌شده ، افزود: این بیمارستان در مسیر شریانی آستارا به رشت واقع‌شده و بیش از ۳۰ تخت مراقبت ویژه در آن تعبیه‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور با اشاره به افزایش شاخص تخت‌های درمانی به ازای هر هزار نفر، گفت: شاخص تخت‌های درمانی فعال به ازای هر هزار نفر در گیلان به حدود ۱.۵ رسیده اما همچنان این استان از متوسط کشوری در این شاخص عقب است.

علیزاده از راه‌اندازی بخش جراحی قلب باز در بیمارستان شهید نورانی تالش خبر داد و گفت: این بیمارستان می‌تواند پاسخ گوی نیاز مردم باشد و از تردد بیماران غرب گیلان به مرکز استان جلوگیری کند.

وی با اشاره به بیمارستان در دست احداث دیگر گیلان، خاطرنشان کرد: بیمارستان پرفسور سمیعی گیلان نیز در دولت کنونی آغازشده و همچنان در دست‌ساخت است و امیدواریم با حمایت‌های وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه تسریع پیدا کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !