امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱:۲۴:۲۹ - جمعه ۲۱ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خنثی سازی توطئه های دشمن توسط رسانه های داخلی
گیلنا – مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با محکوم کردن حرکت سخیف نشریه فرانسوی اظهار کرد: فرانسه یکی از کشورهای مدعی آزادی بیان است که متأسفانه با اهانت نشریه شارلی ایدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) این حرکت را محکوم می‌کنیم و از رسانه‌های داخلی می‌خواهیم که بی‌تفاوت نسبت به این مسئله نباشند. به […]

گیلنا – مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با محکوم کردن حرکت سخیف نشریه فرانسوی اظهار کرد: فرانسه یکی از کشورهای مدعی آزادی بیان است که متأسفانه با اهانت نشریه شارلی ایدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) این حرکت را محکوم می‌کنیم و از رسانه‌های داخلی می‌خواهیم که بی‌تفاوت نسبت به این مسئله نباشند.

رسانه‌های داخلی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند

به گزارش  گیلنااز املش، مهدی پارسا در نشست با اعضای بسیج رسانه و گروه‌های جهادی در سپاه پاسداران ناحیه املش با محکوم کردن حرکت سخیف نشریه فرانسوی اظهار کرد: فرانسه یکی از کشورهای مدعی آزادی بیان است که متأسفانه با اهانت نشریه شارلی ایدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) این حرکت را محکوم می‌کنیم و از رسانه‌های داخلی می‌خواهیم که بی‌تفاوت نسبت به این مسئله نباشند.

وی با اشاره به فعالیت‌های امپراتوری‌های تبلیغاتی غرب علیه انقلاب اسلامی افزود: بیش از ۱۷۰ شبکه فارسی زبان و دستگاه تبلیغاتی برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ملت ایران با حداقل امکانات در دوران دفاع مقدس با امکانات کم در برابر دشمن و تمام غرب ایستادگی کرد، گفت: باید ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن را نسل به نسل به مردم به‌ویژه نسل جوان منتقل کرد تا این فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه زنده بماند.

پارسا با اشاره به قدرت رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی در برابر تبلیغات منفی دشمن بیان کرد: همه خبرنگاران باید با اتحاد و انسجام یده واحده شده و در جبهه واحد رسانه‌ای برای دفاع از نظام مقدس ایران اسلامی در برابر دشمنان داخلی و خارجی نقش‌آفرینی و توطئه‌هایشان را خنثی کنند‌.

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه استان گیلان با دارا بودن ۴۰۰ رسانه مکتوب، خبرگزاری و سایت یکی از قطب‌های رسانه‌ای کشور است، افزود: گیلان جزو پنج استان کشور در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری است باید بتوان از این ظرفیت بزرگ با تولید محتوا و مطالبه گری، مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به نفوذ و تأثیرگذاری بسیج رسانه در اعتلای نظام بیان کرد: رسانه‌ها و فضاهای مجازی به‌عنوان زبان گویای مردم می‌توانند با دردسرسازی چالش‌ها و مشکلات جامعه برای حل آن‌ها به‌ویژه در مناطق محروم کمک کنند.

پارسا از مشاوره حقوقی رایگان برای خبرنگاران خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به خبرنگاران اهدا می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !