امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۴۵:۳۱ - سه شنبه ۱۸ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان:
خودروسازان برای جلب رضایت مردم بکوشند
        به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در دیدار با مدیر دفتر منطقه‌ای ایساکوی گیلان در محل جلسات اداره کل صمت گیلان با اشاره به اینکه هر صنعتی به‌طورکلی به عوامل مختلفی در زنجیره تولید، خدمات و پشتیبانی متکی است، اظهار کرد: با ارائه خدمات مطلوب، همواره سعی در جلب رضایت […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در دیدار با مدیر دفتر منطقه‌ای ایساکوی گیلان در محل جلسات اداره کل صمت گیلان با اشاره به اینکه هر صنعتی به‌طورکلی به عوامل مختلفی در زنجیره تولید، خدمات و پشتیبانی متکی است، اظهار کرد: با ارائه خدمات مطلوب، همواره سعی در جلب رضایت مردمی از خودروسازان شود.

وی صنعت خودروسازی را از صنایع مادر در بخش صنعت برشمرد و گفت: تولید خودرو، فقط بخشی از صنعت است که با پشتیبانی در زنجیره تأمین قطعات و خدمات پس از فروش، جایگاه خود را تبیین و تثبیت می‌کند و نقش نمایندگی‌های خودرو در شهرستان‌ها در این رابطه بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه همه ما به نحوی مصرف‌کننده خودرو هستیم، افزود: نمایندگی‌های ایران‌خودرو و سایر خودروسازان به نحوی خانواده صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شوند یکی از مشکلات کار این است که ما نسبت به‌ ضرورت‌ها به‌روز نیستیم.

دلق‌پوش جلب رضایت مشتری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را رمز پایداری هر صنعتی در جهان دانست و بیان کرد: مسائل را آن‌طور که واقعیت دارد، منعکس نمایید و قطعاً ازدیاد سطح رضایت مشتریان باعث انبساط خاطر برای همه آحاد مردم و درنهایت به افزایش اطمینان مردم نسبت به‌نظام را منجر می‌شود.

وی کسب رضایت مردم در شرایط فعلی اقتصادی را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برخورد عادلانه و منصفانه با مشتریان در اولویت باشد، با نرمی و سعه‌صدر با مردم رفتار شود تا کار و خدمت ارزشمند واقع شود و همواره متعهد و دلسوز به مردم باشید تا شاهد کاهش شکایات مردمی از خودروسازان ملی باشیم و در این راستا الگویی برای سایر خودروسازان باشید.

۹۰ فروشگاه مجاز ایساکو تحت نظارت دفتر منطقه‌ای گیلان است

مدیر دفتر منطقه‌ای ایساکوی رشت و ایران‌خودروی گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: صنعت خودرو جزو صنایع پیشران اقتصادی است و همواره تلاش برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته و بهبود مستمر حسب ضوابط قانونی سرلوحه کارهاست.

حمیدرضا واثقی با بیان اینکه گیلان دارای ۳۲ نمایندگی فعال ایران‌خودرو برای ارائه خدمات پس از فروش است، گفت: بر اساس ارزیابی و نظارت به‌عمل‌آمده در سطح ملی در بین نمایندگی‌های کشور، استان گیلان رتبه نخست را در زمینه کیفیت خدمات ارائه‌شده کسب کرده است.

 

وی با ابراز خرسندی از رویکرد حمایتی سازمان صمت گیلان افزود: پیوسته در پی کسب رضایت مشتری و بهبود خدمات در نمایندگی‌های مختلف استان هستیم و قطعاً تعامل توأم با نظارت سازمان صمت می‌تواند در بهبود مستمر خدمات ما تأثیرگذار باشد.

 

مدیر دفتر منطقه‌ای ایساکوی گیلان با بیان‌ اینکه تعداد ۹۰ فروشگاه مجاز ایساکو و ۴۵ نمایندگی ایران‌خودرو در منطقه غرب مازندران و کل استان اردبیل و گیلان تحت مدیریت دفتر واحد در رشت است، تصریح کرد: از طریق سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مرتب پیگیر پیشنهادات و انتقادات جامعه هدف شرکت خودروسازی ایران‌خودرو هستیم و مشکلات مصرف‌کنندگان در اسرع وقت با دقت بررسی و رسیدگی می‌شود.

 

به گزارش فارس، بیش از ۱۵ شرکت صنعتی قطعه‌سازی خودرو در استان گیلان در حال فعالیت هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !