امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۱:۱۲ - چهارشنبه ۱۲ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون سازمان محیط زیست:
عزم جدی دولت برای مقابله با “زمین خواری”
گیلنا- معاون سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه دولت در مقابله با زمین خواری عزم جدی دارد، گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماند استان های ساحلی اختصاص یافته است. به گزارش گیلنا از انزلی، احمدرضا لاهیجان زاده در جلسه کمیته مدیریت احیا تالاب انزلی با قدردانی از استاندار گیلان به سبب پیگیری‌های […]

گیلنا- معاون سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه دولت در مقابله با زمین خواری عزم جدی دارد، گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماند استان های ساحلی اختصاص یافته است.

عزم جدی دولت برای مقابله با زمین خواری

به گزارش گیلنا از انزلی، احمدرضا لاهیجان زاده در جلسه کمیته مدیریت احیا تالاب انزلی با قدردانی از استاندار گیلان به سبب پیگیری‌های مستمر در راستای تحقق اهداف توسعه محور زیست محیطی، تالاب انزلی و صیانت از آن را امری مهم خواند.

وی درباره ساماندهی پسماند و جلوگیری از نفوذ آن به چرخه اکولوژیکی بیان کرد: برای سال آتی یک هزار میلیارد تومان با اولویت استان‌های ساحلی در ارتباط با بحث پسماند در قانون بودجه لحاظ شده است.

لاهیجان زاده به طرح جامع هفت ساله احیا تالاب انزلی اشاره و بر لزوم پیگیری مستمر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای آن در جهت تأمین اعتبار و اجرا تاکید و خاطرنشان کرد: برای صندوق ملی محیط زیست، فعالیت‌های گسترده‌ای در نظر گرفته شده که امیدواریم گیلان از این ظرفیت استفاده کند.

وی ساحل خواری و زمین خواری را از جمله معضلاتی خواند که دولت برای مقابله با آنها عزمی جدی دارد.

لاهیجان زاده پایش هوایی تالاب انزلی که برای اولین بار در کشور در این وسعت به اجرا می‌رسد را پروژه‌ای بزرگ و جامع معرفی کرد که اطلاعات حاصل از آن می‌تواند در برنامه ریزی های کلان تأثیرگذار باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !