امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۸:۱۵ - چهارشنبه ۱۲ شهر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان تاکید کرد
بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای بیان مشکلات مردم
گیلنا- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان تأکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و کانال های خبری برای بیان مشکلات مردم و پیگیری حل آنها از سوی مسئولان استفاده شود. به گزارش گیلنا از فومن،سجاد ستوده در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی شهرستان‌های غرب گیلان در فومن با اشاره به اهمیت و جایگاه […]

گیلنا- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان تأکید کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و کانال های خبری برای بیان مشکلات مردم و پیگیری حل آنها از سوی مسئولان استفاده شود.

ظرفیت فضای مجازی برای بیان مشکلات مردم بهره گیری شود

به گزارش گیلنا از فومن،سجاد ستوده در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی شهرستان‌های غرب گیلان در فومن با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی و افزایش کانال‌های خبری، اظهار کرد: باید با بسترسازی مناسب از این ظرفیت به نحوه احسن استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید با کار مشترک رسانه‌ای در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم، گفت: اگر فعالیت ما در حوزه رسانه و فضای مجازی به حل مشکلات مردم کمک نکند فایده‌ای نخواهد داشت.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در این زمینه نگاه سیاسی نداریم، افزود: فعالان حوزه فضای مجازی دارای ظرفیت‌های بسیاری هستند، ادامه داد: می‌توانیم با هم افزایی زمینه لازم برای بیان مشکلات مردم و پیگیری آن از سوی مسئولان را فراهم کنیم.

ستوده به وجود مشکلات به ویژه در حوزه محیط زیست در استان گیلان اشاره و تصریح کرد: در زمینه مشکل زباله در سراوان رسانه‌ها با هم افزایی و یک صدا شدن توانستند در این زمینه حساسیت‌های لازم را ایجاد کنند.

وی با تأکید بر اینکه وجود بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و کانال‌های خبری در راستای بیان مشکلات مردم و جامعه، ادامه داد: باید بدون نگاه سیاسی و تنها با حل مشکلات مردم در این مسیر گام برداریم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !