گیلنا – ارسلان دمیرچی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان گیلان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

به گزارش گیلنا از رشت، ماینده تام‌الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه، ۲۹ مرداد تا اول شهریور، با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان گیلان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با همکاری دستگاه‌های کشوری و لشکری در گیلان برگزار می‌شود.

ارسلان دمیرچی افزود: اقدامات لازم در زمینه بهداشتی و ایجاد فضای آرام بخش برای داوطلبان سال ۱۳۹۹ کنکور سراسری انجام شده و این آزمون حتی امکان در فضای با ارتفاع ۶ متری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا انجام شده است، گفت: داوطلبان دراین زمینه نگرانی نداشته باشند و برای اطلاعات بیشتر درباره برگزاری آزمون سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.