امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۴۴:۴۱ - شنبه ۲۵ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی خطاب به نمایندگان؛ “کوتاه و با مطالعه” در مجلس سخن بگویید
گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه وضعیت استان گیلان درمجموع خوب نیست و بیش از این می‌بایستی شکوفایی داشته باشیم، گفت: از نمایندگان می‌خواهیم همیشه پخته، کوتاه و بامطالعه در صحن مجلس سخن بگویند. به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به […]

گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه وضعیت استان گیلان درمجموع خوب نیست و بیش از این می‌بایستی شکوفایی داشته باشیم، گفت: از نمایندگان می‌خواهیم همیشه پخته، کوتاه و بامطالعه در صحن مجلس سخن بگویند.

نمایندگان گیلان کوتاه و بامطالعه در مجلس سخن بگویند

به گزارش گیلنا از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به توانمندی‌ها و شرایط اقلیمی مناسب استان اظهار کرد: گیلان ظرفیت فراوانی برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه دارد که متأسفانه این ظرفیت در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات گیلان ازجمله بیکاری، وجود واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، مشکل دیرپای پسماند و آلودگی دو رودخانه زرجوب و گهر رود در مرکز استان گفت: نمایندگان گیلان به‌عنوان وکلای مردم باید برای رفع مشکلات زیرساختی استان و همچنین رونق تولید و تقویت صادرات با کشورهای حاشیه دریای خزر، همت مضاعف داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان همدلی و هم‌آوایی در کنار وحدت رویه را عامل مهم رفع مشکلات و تنگناها در استان دانست و افزود: مسؤولین استان باید با همدلی و وحدت رویه بیشتر برای مردم کار و تلاش کنند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه وضعیت استان گیلان درمجموع خوب نیست و بیش از این می‌بایستی شکوفایی داشته باشیم، بیان کرد: از نمایندگان می‌خواهیم همیشه پخته، کوتاه و بامطالعه در صحن مجلس سخن بگویند و مشکلات مردم منطقه خود را نیز حتماً در نظر داشته باشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ‌نیز در این دیدار اظهار کرد: اولویت نخست نمایندگان گیلان، رفع مشکلات و تقویت توانمندی‌های استان است.

احمد دنیا مالی با اشاره به لزوم تقویت رونق صادرات از گیلان افزود: باید در بخش‌های مختلف استان بارونق تولید و تقویت صادرات غیرنفتی تحول ایجاد کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !