امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۲۳:۱۷ - سه شنبه ۲۱ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چراغ سبز برای ساماندهی جزیره منجیل
  گیلنا – مدیریت شهری منجیل در همایشی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار تجلیل کرد   به گزارش گیلنا از رودبار، شهردار منجیل در آیین نکوداشت خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد:  خبرنگاران حلقه واصله مردم و مسئولین هستند و این حلقه هر چه محکم تر باشد یقیناً در […]

 

گیلنا – مدیریت شهری منجیل در همایشی به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان رودبار تجلیل کرد

 

به گزارش گیلنا از رودبار، شهردار منجیل در آیین نکوداشت خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد:  خبرنگاران حلقه واصله مردم و مسئولین هستند و این حلقه هر چه محکم تر باشد یقیناً در جامعه اثرگذار خواهد بود.

بابک خیرزاده با تاکید بر طرح مشکل از سوی رسانه توام با ارائه راهکارها، گفت: نزدیکی ارتباط مردم با رسانه ها و طرح مسائل از سوی مردم و انتقال آن به مسئولین، می تواند راهگشا باشد.

به گفته وی، با برگزاری نشست های مستمر در طول سال می توان از ظرفیت های فکری و اطلاعات میدانی خبرنگاران در امورات و کارها بهره گرفت.

شهردار منجیل با بیان اینکه شهرداری ها در مرز ورشکستگی قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تحریم ها باید بدانیم که پروژه های عمرانی دیگر از بودجه های دولتی بی بهره هستند.

خیرزاده با اشاره به به بدهی های کلان شهرداری ها، بیان کرد: شهرداری در سال های اخیر محکوم به پرداخت مطالبات حدود ۷۰۰ میلیونی که برای چند دهه گذشته شده بود که  متاسفانه بر مشکلات دامن زد.

 

وی  با اشاره به پرداخت بخشی معوقات حقوق کارگران، افزود: بدهی های بروز شده و محکومیت های قضایی شهرداری منجیل در مجموع حدود ۳ میلیارد تومان است.

شهردار منجیل با اشاره به خسارت ناشی از بارش برف سال گذشته، گفت: رودبار تنها شهرستانی بود که برای  بحران بارش سنگین برف ریالی پول در گیلان به آن تخصیص نیافت.

خیرزاده با اشاره به ظرفیت عظیم سد و جزیره منجیل، بیان کرد: ساماندهی جزیره منجیل آرزوی من بوده و از روز اول حضورم در شهرداری با جدیت پیگیر این مهم بودم و خوشبختانه موافقت آب منطقه ای و روال قانونی و مشکلات امنیتی آن حل شده است.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !