امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۱۳:۳۲ - سه شنبه ۲۱ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رشت مسئولین را به انتقادپذیری دعوت کرد
گیلنا – فرماندار رشت با تأکید بر اینکه انتقاد رسانه باید سازنده و همراه با راهکار برای حل مشکل باشد، گفت: مسئولان دستگاه ها ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش دهند. به گزارش  گیلنا از رشت علی فتح اللهی در آئین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری شهرستان رشت با گرامیداشت شهدا رسانه و تبریک روز […]

گیلنا – فرماندار رشت با تأکید بر اینکه انتقاد رسانه باید سازنده و همراه با راهکار برای حل مشکل باشد، گفت: مسئولان دستگاه ها ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش دهند.

مسئولان دستگاه ها ظرفیت انتقاد پذیری خود را افزایش دهند

به گزارش  گیلنا از رشت علی فتح اللهی در آئین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری شهرستان رشت با گرامیداشت شهدا رسانه و تبریک روز خبرنگار، گفت: عشق و علاقه خبرنگاران سبب شده بدون حقوق در سخت‌ترین شرایط کار کنند.

وی با بیان اینکه رسانه یک ابزار مهم و نگاه تیزبینانه در سطح جامعه و انعکاس مشکلات و مطالبات مردمی به مسئولان است، گفت: اگر خبرنگاران و تلاش آنها نباشد همه کارها به صورت ابتر می‌ماند.

فتح اللهی احترام به خبرنگاران و تجلیل از تلاش آنها را اقدامی پسندیده عنوان و تصریح کرد: رسانه در ایران با توجه با توسعه و پیشرفت در چند سال اخیر رویکرد خود را از نظر شکل تغییر داده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز افراد از رسانه‌های مکتوب استقبال نمی‌کنند، گفت: با پیشرفت تکنولوژی اخبار از طریق شبکه‌های مجازی در دسترس عموم قرار می‌گیرد به همین واسطه فعالیت در عرصه خبر سخت شده است.

فرماندار رشت در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید انتقاد پذیر باشند، تصریح کرد: باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کرد خبرنگاران نیز علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردمی می‌توانند راهکارهای حل آن را نیز پیشنهاد دهند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی را می‌توان با کمک خبرنگاران عملیاتی کرد، ادامه داد: در برخی از حوزه‌ها حل مشکلات تنها به اعتبارات بستگی ندارد بلکه عدم فرهنگ سازی در آن بخش سبب بروز این مشکل و معضل شده که یک نمونه آن در حوزه پسماند شاهد هستیم.

فتح اللهی با اشاره به اینکه نباید از مناطق مختلفی که پتانسیل و ظرفیت جذب سرمایه گذار دارد غافل شویم، خاطر نشان کرد: باید از سرمایه گذاری که با اجرای یک طرح زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی را فراهم می‌کند استقبال کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !