امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۳۰:۰۵ - دوشنبه ۲۰ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:
کاهش آمار سرقت در رودبار
      گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار در نشست پیشگیری از جرایم این شهرستان اظهار کرد: آمار وقوع سرقت نسبت به سال های گذشته در شهرستان رودبار روند کاهشی داشته است. سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه ویلاها و ساختمان های خالی از سکنه در معرض جدی سارقین هستند گفت: صاحبین بسیاری از این […]

 

 

 

گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار در نشست پیشگیری از جرایم این شهرستان اظهار کرد: آمار وقوع سرقت نسبت به سال های گذشته در شهرستان رودبار روند کاهشی داشته است.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه ویلاها و ساختمان های خالی از سکنه در معرض جدی سارقین هستند گفت: صاحبین بسیاری از این ویلاها و ساختمان ها معمولا غیربومی بوده و پنج شنبه و جمعه برای تفریح به آنجا رجوع می کنند و در بیشتر ایام سال، خالی از سکنه است و همین موضوع سبب انگیزه سارقین برای سرقت می شود.

وی با اشاره به معضل سرقت در ساختمان های نیمه کاره در شهرستان رودبار، افزود: وجود ساختمان های نیمه کاره و عدم تامین حفاظتی از صاحبان این ساختمان ها سبب شده مورد هدف سارقین قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !