امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱:۱۷:۱۰ - پنج شنبه ۹ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم دعای عرفه در ۷۴ بقعه متبرکه گیلان
گیلنا – به گفته مدیرکل اوقاف گیلان مراسم قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷۴ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود. به گزارش گیلنا از رشت،حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده ا با اشاره به فرارسیدن روز عرفه اظهار کرد: روز عرفه آن‌قدر بافضیلت است که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند در میان گناهان، گناهانی است که جز […]

گیلنا – به گفته مدیرکل اوقاف گیلان مراسم قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷۴ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۷۴ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش گیلنا از رشت،حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده ا با اشاره به فرارسیدن روز عرفه اظهار کرد: روز عرفه آن‌قدر بافضیلت است که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با نهم ذی‌الحجه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان میزبان مؤمنان برای برگزاری دعای عرفه خواهد بود، گفت:سه هزار نفر از خدام افتخاری بقاع متبرکه و اعضای هیئت‌امنا در برگزاری مراسم روز عرفه مشارکت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اعلام وضعیت هشدار در گیلان در خصوص ابتلا به بیماری کرونا گفت: برگزاری مراسم قرائت دعای عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۷۴ بقعه متبرکه دارای ظرفیت اجرای مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

علیزاده با اذعان به اینکه صحن و محیط بقاع مجری برگزاری مراسم دعای عرفه قبل از برگزاری توسط خدام افتخاری ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی انجام‌گرفته در تبلیغات محیطی و در فضای مجزا حضور افراد در مراسم روز عرفه مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردی ازجمله پوشیدن دستکش و استفاده از ماسک است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، زیارت ضریح مزار امام زادگان و توزیع نذری در بقاع متبرکه ممنوع است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !