امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱:۲۲:۵۵ - چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل بهزیستی گیلان عنوان کرد:
بهره‌مندی ۶ هزار خانواده دارای معلول از خدمات سازمان بهزیستی
گیلنا – مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه ۴۶ هزار خانواده دارای معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، گفت: در شهر رشت نیز بیش از ۶ هزار خانواده به‌طور مستقیم از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند. به گزارش گیلنا، حسین نحوی نژاد با حضور در هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تبریک هفته […]

گیلنا – مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه ۴۶ هزار خانواده دارای معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، گفت: در شهر رشت نیز بیش از ۶ هزار خانواده به‌طور مستقیم از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 6 هزار خانواده دارای معلول از خدمات سازمان بهزیستی

به گزارش گیلنا، حسین نحوی نژاد با حضور در هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: امیدوارم با تلاش‌های انجام‌شده سنت‌ها و هویت رشت احیا شود و معتقدم حاشیه‌نشینی، تکدی گری، کودکان کار، معتادین متجاهر زیبنده رشت نیست.

وی با بیان اینکه باید نگاه فرهنگی به مقوله محرومین جامعه تغییر پیدا کند، افزود: یقیناً هزینه‌هایی که خانواده‌های افراد دارای معلولیت با آن مواجه هستند بسیار بیشتر از کمک‌هزینه‌هایی است که به آنان پرداخت می‌شود و برای رفع نیاز آنان باید همگان همراه و همگام باشیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان با انتقاد از وضعیت آسفالت رشت و مشکلاتی که متعاقب آن برای عبور و مرور افراد معلول ایجاد می‌شود، تصریح کرد: آسفالت رشت مشکلات و معایب فراوانی دارد که یقیناً تمامی این مشکلات از جانب شهرداری رشت نیست و متأسفانه برخی دیگر از دستگاه‌ها نیز در ایجاد آن دخیل هستند.

نحوی نژاد با تأکید بر اینکه شهرداری و بهزیستی با در کنار هم قرار گرفتن می‌توانند اقدامات مهم و تأثیرگذاری انجام بدهند، گفت: آسیب‌های اجتماعی یک‌شبه ایجاد نمی‌شود و امروزه وجود برخی از مباحث علت اصلی بروز ایجاد آسیب‌های اجتماعی و نازیبایی چهره شهر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۶ هزار خانواده دارای معلول تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، بیان کرد: در شهر رشت نیز بیش از ۶ هزار خانواده به‌طور مستقیم از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه توجه به ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه امری ضروری است، گفت: پیاده راه فرهنگی رشت از ظرفیت بسیار مناسبی دراین‌باره برخوردار است و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مناسب از این فضا به‌خوبی استفاده شود.

نحوی نژاد مناسب‌سازی فضای شهری را ازجمله دغدغه‌های بهزیستی دانست و افزود: یقیناً توجه به این مهم و ساماندهی کودکان کار نیز جزو اولویت‌های بهزیستی گیلان است./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !