امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۲۲:۱۵ - دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازرسی بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی در گیلان
گیلنا- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با اشاره به بازرسی از بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: دو هزار و ۳۳۱ واحد متخلف پلمب شد. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ سید مهدی نجفی پور، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحدهای صنفی […]

گیلنا- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با اشاره به بازرسی از بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: دو هزار و ۳۳۱ واحد متخلف پلمب شد.

بازرسی بیش از ۴۰ واحد صنفی در گیلان/ بیش از ۲۳۰۰ واحد پلمب شد

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ سید مهدی نجفی پور، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحدهای صنفی در استان گیلان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این نظارت و بازرسی‌ها از سوی پلیس امکان اجرایی شده است، گفت: در این مدت دو هزار و ۳۳۱ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و نکات بهداشتی مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه هشت هزار و ۳۱۰ واحد صنفی نیز تعهد داده‌اند، افزود: شش هزار و ۹۰۹ واحد صنفی نیز اخطار دریافت گرفته و موظف به رعایت قوانین صنفی و نکات بهداشتی شدند.

وی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: صاحبان واحدهای صنفی با توجه به شیوع ویروس کرونا ملزم به رعایت همه نکات و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

سرهنگ نجفی پور با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را به ستاد خبری ۲۱۷۸۹۲۱۸ اطلاع رسانی کنند، ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برگزاری هر گونه مراسم عزا و عروسی ممنوع بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !