امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۷:۲۵ - یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل ارشاد گیلان مطرح کرد:
وجود مدیریت منسجم در بخش اطلاع رسانی گیلان
گیلنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وجود مدیریت منسجم در حوزه اطلاع رسانی استان، گفت: امروز نیازمند آموزش در حوزه فضای مجازی هستیم. به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی  در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این حوزه، اظهار کرد: وجود همراهی […]

گیلنا – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وجود مدیریت منسجم در حوزه اطلاع رسانی استان، گفت: امروز نیازمند آموزش در حوزه فضای مجازی هستیم.

وجود مدیریت منسجم در بخش اطلاع رسانی استان گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، فیروز فاضلی  در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گیلان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در این حوزه، اظهار کرد: وجود همراهی و همدلی اعضا سبب شده که بتوانیم مدیریت منسجم در بخش اطلاع رسانی گیلان داشته باشیم.

وی در ادامه همچنین به وجود همین همکاری و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: اگر این همکاری‌ها نبود مدیریت اطلاع رسانی در حوزه رسانه و فضای مجازی در زمینه شیوع ویروس کرونا بسیار سخت بود.

فاضلی با اشاره به تأکید معاون فرهنگی وزارت ارشاد و معاون سیاسی وزارت کشور در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی در این ایام، گفت: در طول ۴۱ سال گذشته نیز بارها شاهد بوده‌ایم که هیچ کاری بدون مشارکت مردم نتیجه مثبتی به دنبال نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید در لایه‌های مختلف این مشارکت را ایجاد کنیم، تصریح کرد: شناسایی رسانه‌ها و ظرفیت‌های آنها، هماهنگی بین رسانه‌ها در جمع آوری، تولید و نشر اخبار و اطلاعات، آماده کردن پیوست‌های رسانه‌ای، نحوه تعامل ارتباط دو سویه و همراهی سه وظیفه‌ای است که برعهده شورای اطلاع رسانی گذاشته شده است.

مدیرکل ارشاد در ادامه با اشاره به اینکه یکی از انتظارات ما از اعضای این شورا همکاری و همدلی در اجرای برنامه‌های پیش رو است، بیان کرد: در حال حاضر مدیریت فضای مجازی و رسانه‌ای در زمینه شیوع ویروس کرونا و هفته دولت مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه نظام به دولت‌ها وابسته نیست اما بیان عملکرد دولت زمینه تقویت نظام را فراهم می‌کند، ادامه داد: از هم اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای بیان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات هر سازمان باید در حوزه اطلاع‌رسانی هزینه شود، افزود: عدم هزینه کردن در این حوزه سبب برگشت خوردن این اعتبارات خواهد شد لذا باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از مسائل که در سطح کلان و در حوزه رسانه‌های مطرح می‌شود باید در خود استان‌ها به آن جهت داده شود، گفت: گاهی اوقات درباره مسائل عوامانه برخورد می‌شود، باید در این زمینه‌ها بررسی‌های لازم انجام و سپس به تبیین و تشریح موضوع بپردازیم.

فاضلی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید به گونه عمل شود که با فرهنگ سازی از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و مسائل امنیتی پیشگیری شود، تصریح کرد: برای بیان وضعیت جامعه باید واقعیت‌ها بیان شود نه به سمت سیاه نمایی برویم و نه اینکه مسائل را نادیده بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به رغم همه تلخی‌ها و سختی‌ها، مزیت‌های نیز داشته است، افزود: یکی از مزیت‌ها بهره گیری از فرصت‌های مثبت حوزه فضای مجازی است که در گذشته نسبت به آن دیده خوبی وجود نداشت.

وی با اشاره به گسترش بهره گیری از فضای مجازی در سطح جامعه، تأکید کرد: امروز نیازمند آموزش در حوزه فضای مجازی هستیم.

فاضلی با بیان اینکه همراهی همه مسئولین و دستگاه سبب شده که در حوزه اطلاع رسانی در استان گیلان شاهد مدیریت خوب فضای مجازی باشیم، ادامه داد: هنوز نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها در حوزه اطلاع رسانی و فعالیت در سطح فضای مجازی هستیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !