امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۷:۱۶ - چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید
گیلنا- دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید برای همه دستگاه ها و شبکه بانکی لازم الاجرا است. به گزارش گیبل از رشت، میثم زالی  با اشاره به بررسی وضعیت و مشکلات هشت واحد تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: برخی از مشکلات این واحدها مربوط به بانک‌ها بوده […]

گیلنا- دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تأکید کرد: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید برای همه دستگاه ها و شبکه بانکی لازم الاجرا است.

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید برای همه لازم الاجرا است

به گزارش گیبل از رشت، میثم زالی  با اشاره به بررسی وضعیت و مشکلات هشت واحد تولیدی و صنعتی، اظهار کرد: برخی از مشکلات این واحدها مربوط به بانک‌ها بوده که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

وی با تأکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد رفع موانع تولید استان برای دستگاه‌ها و شبکه بانکی، افزود: به موجب ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید کارگروه‌های استانی موظف به حل و فصل مشکلات بانکی واحدهای تولیدی هستند.

زالی گفت: دادستان کل کشور نیز سال ۹۷ بعد از الحاق این قانون در نامه‌ای آن را به دادستان‌های کل کشور ابلاغ کرد و در آن تاکید شد مصوبات کارگروه‌های استانی ستاد تسهیلات رفع موانع تولید برای همه دستگاه‌ها و شبکه‌های بانکی لازم الاجرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از دستگاه‌های اجرایی و شبکه بانکی در سال جهش تولید عمل به این قانون است، تصریح کرد: توجه به مصوبات ستاد رفع موانع تولید استانی قطعاً نتایج مثبت فراوانی در زمینه اقتصادی و اجتماعی برای استان به دنبال خواهد داشت.

زالی تأکید کرد: اگر واحدهای تولیدی به تولید خود ادامه داده و اشتغال را حفظ کند منافع آن به همه استان خواهد رسید لذا هم شبکه بانکی و هم همه دستگاه‌ها باید مصوبات این ستاد را اجرایی کنند.

وی به درخواست از دادستان گیلان در زمینه ورود به موضوع تخلف بانک درباره واحد تولید اشاره کرد و گفت: ادامه روند تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها سرمایه ملی را تعطیل و راکد می‌کند و با راه اندازی دوباره این واحدها عوائد آن به همه استان و کشور می‌رسد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !