امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۳:۴۴ - سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون آموزش و پرورش گیلان خبر داد:
راه اندازی بیش از ۱۳۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در گیلان
گیلنا- معاون آموزش و پرورش گیلان با اشاره به راه اندازی هزار و ۳۲۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این استان، گفت: این پایگاه ها به صورت مجازی و حضوری است. به گزارش گیلنا از رشت، جمیل عباسی غریب با اشاره به برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در […]

گیلنا- معاون آموزش و پرورش گیلان با اشاره به راه اندازی هزار و ۳۲۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این استان، گفت: این پایگاه ها به صورت مجازی و حضوری است.

راه اندازی بیش از ۱۳۰۰ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش گیلنا از رشت، جمیل عباسی غریب با اشاره به برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا این برنامه در قالب فضای مجازی و فیزیکی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ها در بستر شبکه شاد برنامه‌هایی در این زمینه برنامه ریزی شده است، افزود: در زمینه کلاس‌های حضور نیز تلاش شده تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت و این برنامه‌ها به صورت محدود برگزار شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: برنامه‌های حضور در مدارس، دارالقرآن ها، کانون‌های فرهنگی تربیتی، سالن‌های ورزشی، پژوهش سراها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان دارای بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی است، گفت: هزار و ۳۲۰ پایگاه مجازی و حضوری غنی سازی اوقات فراغت آماده پذیرش این دانش آموزان در ایام تابستان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !