امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۳۸:۳۴ - جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی ۷ فیلم مطرح سال سینمای ایران
گیلنا – مدیر سومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: سومین دوره جشن سینمایی افسانه زندگی با معرفی ۷ فیلم مطرح سال سینمای ایران و با تقدیر از حافظان سلامت برگزار می‌شود. به گزارش  گیلنا از رشت، سجاد اصغری با اشاره به انتخاب فیلم‌های برتر سینمای ایران بین سال‌های ۹۷ تا ۹۸ در جشن […]

گیلنا – مدیر سومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: سومین دوره جشن سینمایی افسانه زندگی با معرفی ۷ فیلم مطرح سال سینمای ایران و با تقدیر از حافظان سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش  گیلنا از رشت، سجاد اصغری با اشاره به انتخاب فیلم‌های برتر سینمای ایران بین سال‌های ۹۷ تا ۹۸ در جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی اظهار داشت: پس از بررسی آثار سینمایی در بازه زمانی ذکر شده، ۱۶ فیلم سینمایی برای بررسی بیشتر انتخاب شد و در نهایت نیز ۷ اثر انتخاب می‌شود.

مدیر سومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با بیان اینکه در انتخاب ۷ اثر سینمایی برتر سال به تاثیرات داخلی و بین‌المللی آن فیلم دقت می‌شود بیان داشت: داوران جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با دقت فراوان آثار یکساله سینمای ایران را بررسی و در نهایت ۷ فیلم شاخص را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی، تنگه ابو قریب اثری از بهرام توکلی، بمب؛ یک عاشقانه ساخته پیمان معادی، مغزهای کوچک زنگ‌زده کاری از هومن سیدی، جاده قدیم کاری به کارگردانی منیژه حکمت، کامیون کاری از کامبوزیا پرتوی و سرو زیر آب ساخته محمدعلی باشه آهنگر از آثار برتر این جشنواره در دور دوم هستند.

اصفری با بیان اینکه هنوز مدیر بخش معرفی بهترین فیلم خارجی انتخاب نشده است خاطرنشان کرد: در حال انتخاب مدیر بخش فیلم‌های خارجی هستیم تا در روز ملی سینما بهترین فیلم خارجی زبان را نیز توسط داوران انتخاب کنیم.

وی به سایر بخش‌های این جشنواره اشاره کرد و با بیان اینکه در جشنواره امسال از حافظان سلامت نیز تقدیر می‌شود عنوان کرد: بخش معرفی بهترین بازیگر سال، بهترین فیلمبردار و بخش چهره ماندگار که به یاد عباس کیارستمی برگزار می‌شود، از سایر بخش‌های مربوط به جشنواره آکادمی افسانه زندگی است.

مدیر سومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف از برگزاری آنلاین این دوره از جشنواره خبر داد و افزود: جشنواره امسال نیز همانند سال‌های گذشته ۱۴ تیرماه در سالن موج نو این آکادمی و به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !