امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۶:۰۷ - چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از گرانی مرغ/دلیل حل نشدن مشکل پسماند عدم تعامل مسؤولین است
گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از گرانی مرغ در بازارهای کشور گفت: مسؤولین وزارت جهاد کشاورزی نباید کشاورزان را نابود کنند این زیبنده کشور نیست. به گزارش  گیلنا از لاهیجان، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری لاهیجان در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه مردم این شهرستان سرمایه‌های اقتصادی خود […]

گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از گرانی مرغ در بازارهای کشور گفت: مسؤولین وزارت جهاد کشاورزی نباید کشاورزان را نابود کنند این زیبنده کشور نیست.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از گرانی مرغ/دلیل حل نشدن مشکل پسماند عدم تعامل مسؤولین است

به گزارش  گیلنا از لاهیجان، آیت‌الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری لاهیجان در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه مردم این شهرستان سرمایه‌های اقتصادی خود را در منطقه خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، اظهار کرد: ازجمله ویژگی‌های خوب سرمایه‌داران لاهیجانی توجه به پیشرفت منطقه و شهرستان خود است زیرا برای رشد اقتصادی در هر جامعه‌ باید سرمایه‌گذاری‌های مهم انجام شود.

وی شهدا را برجسته‌ترین افراد جامعه معرفی کرد و گفت: شهدا با شهادت خود باعث سربلندی، ماندگاری و استقلال این نظام مقدس  شده و باید فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه رواج دهیم زیرا در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه تظاهرات آمریکا لرزه بر اندام کشورهای غربی انداخته است، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا نشان داد فرهنگ انقلاب اسلامی در حال رواج در اکثر کشورهای دنیا بوده و این اتفاق باعث ایجاد رعب و وحشت در بین کشورهای غربی شده زیرا تفکر انقلابی تفکر مبارزه با استکبار و مقاومت در برابر ظالمان و نژادپرستان است.

فلاحتی با اذعان به اینکه نعمت خدمت به مردم نصیب هر فردی نمی‌شود، افزود: انسان اگر بانشاط و توانا نبوده ولی مسؤولیتی را قبول کند درواقع به خود و مردم جامعه ظلم کرده لذا مسؤولین باید از نعمت خدمت به مردم به بهترین نحو استفاده کنند و انجام این کار باعث سربلندی و سعادت در دنیا به آخرت می‌شود.

وی مسؤولین را به عدم گرفتن غرور در هنگام پذیرفتن پست توصیه کرد و گفت: مسؤولی که برای گرفتن پست و مقام به هر دری زده قطعاً دچار غرور شده و در هنگام گرفتن مسؤولیت فقط به دنبال منافع شخصی خود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اذعان به اینکه سلیقه‌های سیاسی نباید خللی در امور کشور و جامعه ایجاد کند، بیان کرد: کشوری که در آن‌یک رهبر لایق وجود نداشته باشد آن انقلاب و کشور رو به نابودی می‌رود لذا تنها دلیل موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی وجود امام راحل (ره) و وجود بابرکت مقام معظم رهبری است.

فلاحتی نقش تعامل جمعی در تکمیل پروژه‌های عمرانی را بسیار مؤثر و مهم دانست و افزود: اگر برای انجام هر کاری وحدت و همدلی وجود نداشته باشد هیچ موفقیتی در جامعه حاصل نشده و پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره رها می‌شوند لذا باید یک تعامل جمعی در بین مسؤولین شهری و استانی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی وجود داشته باشد و ایجاد همدلی باید به فرهنگ تبدیل شود.

وی یکی از دلایل عدم حل مشکل پسماند در گیلان را عدم تعامل مسؤولین با یکدیگر دانست و گفت: در این چند سال همه صحبت از حل مشکلات پسماند سراوان در استان گیلان کردند ولی هنگام عمل هیچ‌گونه تعامل با یکدیگر نداشته و هر نهادی نظرات مختلف خود را داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با گله مندی از عدم نظارت کافی در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان گیلان بیان کرد: یکی از نکات منفی در پروژه‌های عمرانی و اقتصادی عدم نظارت بر پیمانکاران است لذا مسؤولین باید در سپردن پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران نهایت دقت را کرده و پس از انتخاب پیمانکار مد نظر هر هفته و یا هر روز نظارت لازم را انجام دهند تا پیشرفت در پروژه ها حاصل شود.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به دوراندیشی در انجام پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: برای پروژه‌های بزرگ و کلان مسؤولین باید دوراندیش بوده و در کنار هم برای چگونگی ساخت و اتمام آن پروژه تلاش کنند زیرا این شایسته کشور و استان گیلان نیست که با تغییر هر مدیر و پیمانکاری روند ساخت پروژه به‌طورکلی تغییر کند به همین دلیل توصیه من به مسؤولین این است در کارهای بزرگ و کلان با افراد صالح مشورت کنند.

وی با انتقاد از گرانی مرغ در بازارهای کشور افزود: مسؤولین وزارت جهاد کشاورزی نباید کشاورزان را نابود کنند، این زیبنده کشور نیست که جوجه‌های کشور را معدوم کرده و چند ماه بعد قیمت مرغ در کشور چندین برابر شود لذا باید اقدامات لازم در خصوص کاهش قیمت‌ها اندیشیده شود زیرا مردم تحت‌فشارهای سنگین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از مدیران پروازی در بعضی از استان‌های کشور گفت: مسؤولینی که پروازی بوده نمی‌توانند مشکلات را پیگیری و حل کنند زیرا دغدغه آن شهر و آن استان را ندارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !