امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۸:۲۷ - سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان با حضور معاون رئیس جمهور
گیلنا –  نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در رشت افتتاح شد. به گزارش  گیلنا از رشت،  با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان گیلان افتتاح شد. دبیر نمایشگاه در جمع […]

گیلنا –  نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در رشت افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و فناور گیلان افتتاح شد

به گزارش  گیلنا از رشت،  با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان گیلان افتتاح شد.

دبیر نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله محصولات حوزه فناوری توسعه می‌یابند، اظهار کرد: هرساله نمایشگاه‌هایی برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه دانشگاه‌ها استان گیلان برگزار می‌شود.

مرتضی ذرعی فروش با بیان اینکه برای امسال از بین ۱۰۰ فناوری برتری که در سال‌های گذشته در دانشگاه‌های استان گیلان توسعه داده شده حدود ۵۰ فناوری در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است، افزود: این فناوری‌ها در چهار دسته عرضه شده اند.

وی ادامه داد: دستاوردهای شرکت‌ها تحقیق و توسعه مستقر در دانشگاه‌ها، دستاوردهای دانشگاه گیلان با توجه به شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و دستاوردهای دانشجویان و اساتید دیگر دانشگاه‌ها استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !