امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۳:۵۷ - چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس علوم پزشکی گیلان خبر داد:
انتظار ۲۵ ساله مردم گیلان برای تکمیل و افتتاح پروژه سایت لاکان
گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند کند اجرای پروژه سایت لاکان، گفت: بیش از ۲۵ سال از آغاز این پروژه می گذرد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی دارد. به گزارش گیلنا از رشت،  ارسلان سالاری  در حاشیه بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از بیمارستان پورسینا در […]

گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند کند اجرای پروژه سایت لاکان، گفت: بیش از ۲۵ سال از آغاز این پروژه می گذرد و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی دارد.

انتظار ۲۵ ساله مردم گیلان برای تکمیل و افتتاح پروژه سایت لاکان

به گزارش گیلنا از رشت،  ارسلان سالاری  در حاشیه بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از بیمارستان پورسینا در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات فنی اورژانس پورسینا، اظهار کرد: اورژانس مرکز پورسینا در دو طبقه با زیر بنای ۳۸۰۰ متر مربع هم‌اکنون در دست مناقصه بوده و ۳۲ هزار و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت و بهره برداری آن برآورد اولیه شده است.

وی با بیان اینکه برای مرکز جنرال پورسینا نیز هشت طبقه با زیربنای ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع پیش بینی شده که این پروژه نیز در دست مناقصه است، افزود: اجرای این پروژه نیز ۱۲۹ هزار میلیون تومان نیاز دارد.

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه طرح تجدید بنای بیمارستان رازی در هشت طبقه با زیر بنای ۳۵ هزار متر مربع طراحی شده است، گفت: بر اساس پیش‌بینی های اولیه ۲۹۷ هزار میلیون تومان برای اجرای این طرح نیز نیاز است.

وی همچنین به ساخت سایت لاکان نیز اشاره کرد و ادامه داد: احداث دانشکده پزشکی بیش از ۲۵ سال در سایت لاکان شروع به کار کرده اما پیشرفت چندانی نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: دانشکده پزشکی سایت لاکان با پنج طبقه و با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصد احداث شده و برای نهایی شدن نیازمند ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

لازم به ذکر است؛ بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی نیز در سایت لاکان در ۹ طبقه با ۷۰ هزار مترمربع در دست طراحی بوده و پیش‌بینی برآورد هزینه آن ۶۸۰ هزار میلیون تومان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !