امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۰۴:۱۸ - سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد
برگزاری جشن های دهه کرامت در ۱۵۰بقعه گیلان
گیلنا –  مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان، گفت: پویش «فدای دخترم» نیز اجرا خواهد شد. به گزارش گیلنا از رشت، ، حجت الاسلام ستار علیزاده از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۵ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و […]

گیلنا –  مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه کرامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان، گفت: پویش «فدای دخترم» نیز اجرا خواهد شد.جشن های دهه کرامت در ۱۵۰بقعه گیلان برگزار می شود

به گزارش گیلنا از رشت، ، حجت الاسلام ستار علیزاده از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۵۵ بقعه متبرکه گیلان خبر داد و گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم است و بر همین اساس شعار محوری دهه کرامت امسال «همدلی کریمانه و مواسات به رسم اهل بیت علیهم السلام» است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جشن‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در برگزاری مراسم‌ها، کاروان شادی با نام «شمیم کرامت» در دهه کرامت بویژه در سالروز میلاد امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه برنامه‌ها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته استان برگزار شده و به صورت زنده یا تولیدی از شبکه استانی پخش می‌شود، ادامه داد: کلیپ‌های معرفی بقاع متبرکه با عنوان «سلاله» از کانال و شبکه‌های مجازی و شبکه صدا و سیمای استان در طول دهه کرامت پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: اداره کل اوقاف گیلان همراه با دیگر ادارات اوقاف کشور در پویش سراسری «# فدای دخترم» در فضای مجازی شرکت خواهد کرد و در این راستا از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه نورافشانی در شب میلاد امام رضا با رعایت اصول ایمنی از بقاع شاخص گیلان انجام می‌شود، افزود: هماهنگی با ستاد نماز جمعه استان گیلان جهت تبیین جایگاه امامزادگان و مسئله زیارت توسط ائمه جمعه و همچنین سخنرانی مدیرکل و رؤسای ادارات اجرایی قبل از خطبه‌های نمازجمعه در ۶ تیر صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: تجلیل از هیئت امنا، خادمین و خیرین بقعه‌ساز، تجلیل از مدافعین حرم، جانبازان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه از برنامه‌های بقاع متبرکه در این دهه است.

وی یاد آور شد: برگزاری همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان و برگزاری مراسم مشابه در هر شهرستان همزمان با پنجم ذی‌القعده پیش بینی شده است

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !