امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۱۹:۰۷ - شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان ۸ درصد مرغ کشور را تولید می‌کند
گیلنا – معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر جایگاه ویژه استان گیلان در تولید مرغ گوشت در کشور گفت: به لطف واحدهای مرغداری، استان گیلان رتبه پنجم تولید گوشت مرغ در کشور را داشته و هشت درصد مرغ کشور را تامین می‌کند. به گزارش گیلنا به نقل از فارس، حجت […]

گیلنا – معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر جایگاه ویژه استان گیلان در تولید مرغ گوشت در کشور گفت: به لطف واحدهای مرغداری، استان گیلان رتبه پنجم تولید گوشت مرغ در کشور را داشته و هشت درصد مرغ کشور را تامین می‌کند.

گیلان 8 درصد مرغ کشور را تولید می‌کند

به گزارش گیلنا به نقل از فارس، حجت علی اکبری نژاد با بیان اینکه تولید گوشت مرغ یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در استان گیلان است، اظهار کرد: استان گیلان به دلیل شرایط زیست محیطی دارای بهترین شرایط برای تولید گوشت مرغ است و اگر به آن توجه شود بسیار برای استان مفید است.

وی با اشاره توزیع نهاد دامی در واحدهای مرغداری گفت: طبق آخرین تصمیمات گرفته شده، نهادهای دامی یارانه‌ای برای کمک به واحدهای مرغداری در بین هزار واحد توزیع شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان یکی از دلایل توزیع نهاد دامی را تعدیل قیمت مرغ دانست و بیان کرد: مقرر شد به منظور تعدیل قیمت مرغ، امسال ۱۵۰ هزار تن نهاد دامی به واحدهای مرغداری داده شود تا این  واحدها به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

اکبر نژاد با اذعان به اینکه واحدهای مرغداری موظف هستند گوشت گرم تعدیل شده را روانه بازار کنند، تصریح کرد: جنس‌های دامی داده شده به واحدهای مرغداری، ذرت سویا و کنجاله است و این واحدها باید به ازای دریافت دو کیلو گرم ذرت، کنجاله و سویا، یک کیلو گرم گوش مرغ گرم با قیمت تعدیل شده و مناسب روانه بازار کرده و در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به میزان گوشت مرغ تولید شده در استان گیلان گفت: استان گیلان ماهانه ۱۴ تا ۱۵ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود که از این میزان ۶ هزار تن در استان مصرف و مابقی به  استان تهران صادر می‌شود.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر جایگاه ویژه استان گیلان در تولید مرغ گوشت در کشور افزود: به لطف واحدهای مرغداری، استان گیلان رتبه پنجم تولید گوشت مرغ در کشور را داشته و هشت درصد مرغ کشور را تأمین می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !