امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۳۱:۵۴ - شنبه ۳۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرصت یک ماهه نماینده رودبار به مدیران برای ساماندهی “معادن”
    گیلنا – نماینده رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه رودبار روی ثروت و منابع خوابیده است، گفت: با ثروت و منابع شهرستان می توان کشور را اداره کرد متاسفانه عده ای تا گره ای پیش می آید موضوع را به برجام، تحریم و فروش نفت وصل می کنند، این در حالی است […]

 

 

گیلنا – نماینده رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه رودبار روی ثروت و منابع خوابیده است، گفت: با ثروت و منابع شهرستان می توان کشور را اداره کرد متاسفانه عده ای تا گره ای پیش می آید موضوع را به برجام، تحریم و فروش نفت وصل می کنند، این در حالی است که رودبار مملو از ثروت است.

به گزارش گیلنا از رودبار، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان با تاکید بر تغییر رفتار مدیران در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: شیوه خدمت رسانی به مردم باید تغییر کند با “حرف درمانی” کاری از پیش نخواهیم برد، باید برای پیشرفت و توسعه امور، برنامه محور باشیم.

دکتر مهرداد گودرزوند چیگینی خطاب به روسای صمت، منابع طبیعی و محیط زیست، گفت: ادارات مربوطه ظرف یک ماه بر معادن و چگونگی مدیریت آنها بازنگری کنند.

وی با تاکید بر مطالبه گر بودن مدیران در راستای ساماندهی معادن، افزود: معادنی که به زیرساخت ها آسیب می رسانند و هیچ نفعی برای شهرستان ندارند و با رانت گرفته شده اند باید جلوی فعالیت آنها گرفته شود و این کار را باید مسئولین شهرستان به جد دنبال کنند.

نماینده رودبار معتقد است؛ با نشستن در دفتر اداره هیچ گره ای از مشکلات مردم شهرستان گشوده نمی شود مردم مدیر عملیاتی و میدانی می خواهند.

گودرزوند با بیان اینکه به زودی تکلیفم را با ادارات استانی مشخص می کنم، تصریح کرد: ادارات شهرستان باید برای مطالبه گری حق مردم در حوزه معادن به میدان بیایند و بر صندلی شان تکیه ندهند.

وی با بیان اینکه در کار با کسی تعارف ندارم، افزود: در این دوره چهارساله باید طوری عمل کنیم که وضعیت از شرایط موجود به “مطلوب” تغییر کند.

نماینده رودبار در مجلس یازدهم با بیان اینکه رودبار روی ثروت و منابع خوابیده است، گفت: با ثروت و منابع شهرستان می توان کشور را اداره کرد متاسفانه عده ای تا گره ای پیش می آید موضوع را به برجام، تحریم و فروش نفت وصل می کنند، این در حالی است که رودبار مملو از ثروت است.

دکتر گودرزوند با بیان اینکه سخنگو ندارم، تصریح کرد: وقتی خودم می توانم رودرو با مردم سخن بگویم، چه احتیاجی به سخنگو دارم؟

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان رودبار، افزود: مشکلات شهرستان از قبل بجا مانده است اما باید حل شود.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !