به گزارش گیلنا از رودسر، دیار میرزا نوشت؛ حسین اسماعیل‌پور در جلسه شورای اداری رودسر با اشاره به اسناد بالادستی و برنامه‌های توسعه در جلسه شورای اداری گفت: دلیل عقب ماندگی صرفا مدیریت نیست و باید همه عوامل را باهم دید.

فرماندار رودسر با گلایه از اختلافات داخلی در شهرستان اظهار کرد: جنگ ما داخلی است و همانگونه که حضرت امیرالمومنین(ع) هم بیشترین مشکلات را با داخل حکومت و آشنایانش یعنی مارقین، ناکثین و قاسطین داشت.

وی با بیان اینکه دوم مطالعه وارد این شهرستان نیامده است، گفت: هر کاری در این شهرستان انجام شود برخی معترض هستند. تعیین تکلیف برای نماینده بی‌ربط‌ترین حرف ممکن است و من به عنوان نماینده دولت چه کاره هستم که برای نماینده قوه مقننه تعیین تکلیف کنم؟

اسماعیل‌پور با بیان اینکه هیچ اندیشمندی با علی(ع) نجنگید بلکه این حال مردم بود که ایشان را از پای درآورد، افزود: متاسفانه برخی مدیران برای چسبیدن به میزشان حاضر هستند باج دهند.

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه تلاش کرده‌ام همانند علی(ع)، خدا را با هیچ چیزی معامله نکنم، افزود: امانتدار خوبی بوده‌ام در این بین امتیازی نداده‌ام، هرچند برخی رفقا با من بد شدند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه با صفری نماینده رودسر ارتباط خانوادگی دارد، گفت: آقایان عباسی، رهبری املشی از افتخارات شهرستان هستند و باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه زر و تزویر از درون و زور از بیرون رودسر را به چالش کشیده است، افزود: اعتبارات راهداری سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که هزینه گازوئیل را هم تامین می‌کند.

فرماندار رودسر با اشاره به حداقل ۹۰ مورد حکم تخریب گفت: باغ پرتقال ۳۰ ساله را می‌خوانند قطع کنند و به جایش چه بکاریم؟ برخوردهای چندگانه با جرایم ما را بیچاره کرده است.

اسماعیل‌پور با اشاره به حواشی انتقال آب روستای سیاهخوله، اظهار کرد: ۴ سال پیش در این رابطه حکم قضایی صادر شده است و با مردم آن منطقه به همراه اعضای شورای تامین نشست مشترک برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: در اجرای حکم قانون با کسی تعارف نداریم و نمی‌پذیریم هرکسی برای ما تعیین تکلیف کند.

فرماندار روسر با بیان اینکه از عملکرد برخی روسای ادارات ناراضی است، افزود: اینکه برخی مباحث در سطح عموم مطرح نمی شود برای این است که این بحث‌ها درون خانگی است.