امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۵۶:۵۷ - چهارشنبه ۲۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش عضو  شورای شهر جیرنده به حواشی شهردار جدید؛
مگر می شود کسی که “سلطنت طلب” است تاییدیه نظام جمهوری اسلامی را بگیرد؟
        به گزارش گیلنا از رودبار، قرارگیری خبری مبنی بر انتخاب فردی حاشیه دار به عنوان شهردار یکی از شهرهای جنوبی گیلان در خروجی برخی رسانه های گیلان خبرساز شد؛ در آن خبر مدعی شده که فرد مورد نظر در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از سلطنت طلبان و سران پهلوی […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، قرارگیری خبری مبنی بر انتخاب فردی حاشیه دار به عنوان شهردار یکی از شهرهای جنوبی گیلان در خروجی برخی رسانه های گیلان خبرساز شد؛ در آن خبر مدعی شده که فرد مورد نظر در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی از سلطنت طلبان و سران پهلوی حمایت کرده است.

این خبر در حالی منتشر شد که با قطعی شدن انتخاب “بهرام احمدپور” به عنوان مدیر یکی از جنوبی ترین شهرهای گیلان (جیرنده) حرف و حدیث های زیادی در محافل سیاسی و رسانه ای شهرستان رودبار همراه شد.

 

عضو شورای  اسلامی شهر جیرنده در گفتگو با گیلنا  با اشاره انتخاب “بهرام احمدپور” به عنوان شهردار جیرنده، اظهار کرد؛ بهرام احمدپور سابقه ارزشمندی در دوره شورای اسلامی این شهر داشته و هم اکنون هم با ۴ رای موافق شورای اسلامی شهر جیرنده به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده است و قاطبه شورا موافق وی است.

عارفه مجیدی با اشاره به موضوعات حاشیه ای پیرامون شهردار جدید جیرنده، بیان کرد؛ پست منتشر شده را به سالیان گذشته (زمانی که وی بعنوان عضو شورای شهر جیرنده و از فعالان سیاسی در شهرستان بوده) ارتباط داده اند، چنین چیزی ممکن است؟ “سلطنت طلبی و آقای بهرام احمدپور” هیچ گونه ارتباطی با هم ندارند.

به گفته وی، موضوع مطرح شده در رسانه، یک افترا است، مخالفت هایی برای انتخاب وی وجود داشت، افرادی که اهل جیرنده نیستند، پایشان را از گلیم شان درازتر کرده اند و برای فضای سیاسی_اجتماعی جیرنده قصد تصمیم گیری داشتند که اجازه ندادیم برای شهرمان تصمیم بگیرند.

مجیدی در ادامه افزود؛ اصلا چه کسی می گوید پست گذاشتن عکس آن ملعون یا خانواده نکبت بارش، نشانه سلطنت طلبیست؟ در فضای مجازی و صفحات اینستاگرام، عکس آن ملعون، بیشمار استفاده می گرددکه قطعا به دور از نظارت و رصد دستگاه امنیت نبوده و نیست، اما هیچکدامشان به تیتر رسانه ها تبدیل نشدند!

این عضو شورای جیرنده با بیان اینکه بهرام احمدپور گزینه اول شهرداری جیرنده بود گفت؛ حدود سه سال قبل هم بنا بود که آقای بهرام احمدپور شهردار جیرنده شوند اما متاسفانه بنا به دلایلی فرد دیگری انتخاب شد.

مجیدی همچنین می گوید؛ مگر می شود کسی که “سلطنت طلب” است تاییدیه نظام را بگیرد؟ یعنی می خواهید بگویید که آگاهی، اطلاعات و حساسیت افرادی که این مسئله را مطرح کرده اند از دستگاه نظارت جمهوری اسلامی بیشتر است؟ اگر بیشتر است موضوع مذکور را با یک مستند اثبات نمایند تا فرضیه شان به نظریه تبدیل شود!

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !