امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۰۳:۱۸ - چهارشنبه ۲۱ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رودبار؛
حریم ها، شهرستان را به عقب رانده است/ آقای مدیرکل، اختیارات معادن را به رودبار واگذار کنید
      گیلنا- امام جمعه رودبار با انتقاد از حریم های ایجاد شده در یان شهرستان گفت؛ حریم ها، شهرستان را به عقب رانده است از یک حرمی راه آهن و آزادراه و از سوی دیگر حریم انتقال گاز و… موجب شده تا شهرستان با مشکل جدی مواجه شود که در این راستا انتظار […]

 

 

 

گیلنا- امام جمعه رودبار با انتقاد از حریم های ایجاد شده در یان شهرستان گفت؛ حریم ها، شهرستان را به عقب رانده است از یک حرمی راه آهن و آزادراه و از سوی دیگر حریم انتقال گاز و… موجب شده تا شهرستان با مشکل جدی مواجه شود که در این راستا انتظار می رود تجدید نظر صورت گیرد.

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در جمع مسئولین شهرستان اظهار کرد؛ خدمتگذاری برای مردم نعمتی گرانبها و ارزشمند است که باید قدر آن را دانست.

به گفته وی، برای تک تک صندلی هایی که من و شما در آن جلوس کردیم؛ خون ها ریخته شده و می بایست قدر این خون های ریخته شده را نگه داریم.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه ادعای خط امامی بودن در حرف نیست، گفت؛ مسئولین و متولیان امور و آنهایی که دم از خط امامی می زنند؛ باید در عمل اثبات کنند که پیرو واقعی راه امام هستند.

سیدمحمدی با انتقاد از رفع تفویض اختیار معادن و صنایع از شهرستان، خطاب به مدیرکل صمت گیلان، گفت؛ آقای مدیرکل، اختیارات معادن را به شهرستان واگذار کنید.

وی با اشاره به قانون ثبت معادن افزود؛ برخی افراد سودجو و غیربومی زمین های معدنی شهرستان را به نام خود ثبت کردند و خبری از آنها نیست؛ پیشنهاد می کنیم زمان بهره برداری از معادن محدود شود تا این معادن از یدِ افرادی که زمین ها را به نام خود ثبت کردند و بلااستفاده گذاشتند، خارج شود.

امام جمعه رودبار با انتقاد از حریم های ایجاد شده در یان شهرستان گفت؛ حریم ها، شهرستان را به عقب رانده است از یک حرمی راه آهن و آزادراه و از سوی دیگر حریم انتقال گاز و… موجب شده تا شهرستان با مشکل جدی مواجه شود که در این راستا انتظار می رود تجدید نظر صورت گیرد.

سیدمحمدی با اشاره به حضور آفرودها و خودروهای شاسی بلند در مناطق ییلاقی شهرستان، بیان کرد؛ آفرودها دمار از روزگار طبیعت و مناطق ییلاقی شهرستان رودبار در آوردند؛ جلوی این آفرودها را بگیرید.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !