امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۰۹:۱۲ - سه شنبه ۲۰ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مجازی آزمون‌های دانشگاه پیام نور استان گیلان
گیلنا – رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با اشاره به نحوه برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان به طرق مختلف ازجمله آنلاین یا فعالیت‌های مستمر کلاسی که از طریق کلاس‌های آنلاین سنجش شده و یا در قبال کار تحقیق و پژوهش، ارزیابی پایان سال صورت می‌گیرد.   به گزارش گیلنا از رشت، سعید […]

گیلنا – رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با اشاره به نحوه برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان به طرق مختلف ازجمله آنلاین یا فعالیت‌های مستمر کلاسی که از طریق کلاس‌های آنلاین سنجش شده و یا در قبال کار تحقیق و پژوهش، ارزیابی پایان سال صورت می‌گیرد.

برگزاری مجازی آزمون‌های دانشگاه پیام نور استان گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، سعید صادقی، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی، اظهار کرد: با توجه به شرایط استثنائی این سال تحصیلی با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانشگاه پیام نور در استفاده از تدریس مجازی پیش‌قراول بوده بنابراین، این دانشگاه، خیلی زودتر از دانشگاه‌های دیگر  تدریس مجازی را آغاز کرده است.

وی ۲۰ درصد تدریس در دانشگاه پیام نور  را به شیوه مجازی دانست و افزود: با توجه به امکانات مجازی پیام نور،  زیرساخت‌هایی داشتیم  و بعد از بحران کرونا نیز  آن را تقویت کرده و کلاس‌ها را در غالب سیستم lms برگزار کردیم.

رئیس دانشگاه  پیام نور استان گیلان با اشاره به اینکه برگزاری آزمون دانشگاه پیام نور به شکل حضوری خواهد بود، تصریح کرد: دانشجویان برای آزمون در دانشگاه حاضر نمی‌شوند، بلکه به طرق مختلف ازجمله آنلاین یا فعالیت‌های مستمر کلاسی که از طریق کلاس‌های آنلاین سنجش شده و یا در قبال کار تحقیق و پژوهش، ارزیابی  پایان سال صورت می‌گیرد.

صادقی با بیان اینکه برای دانشجویانی که  به هر دلیلی شرایط برگزاری امتحان آنلاین نداشته یا از گوشی اندروید برخوردار نیستند آزمون حضوری برگزار می‌شود، گفت: در شرایط محدود و اضطراری با رعایت پروتکل بهداشتی، برای دانشجویانی که  به هر دلیلی شرایط برگزاری امتحان آنلاین ندارند، آزمون حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون آنلاین دانشگاه پیام نور تغییر نکرده و در همان زمانی که سامانه گلستان مشخص کرده، برگزار می‌شود افزود:  نمرات دانشجویان ۲۴ ساعت بعد از تاریخ قیدشده در سامانه گلستان، باید اعلام گردد، چه دانشجویانی که به‌صورت کار کلاسی ارزیابی می‌شوند و چه دانشجویانی که آزمون‌ آنلاین می‌دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با تأکید بر اینکه خدمات به دانشجویان در ایام تعطیلات کرونایی هم متوقف نشد، گفت: شماره‌های اختصاصی برای کارشناسان رشته‌های مختلف در نظر گرفته‌شده و دانشجویان می‌توانستند با شماره‌گیری آن مشکلات خود را از طریق دورکاری همکاران، برطرف کنند.

صادقی با بیان اینکه در این ایام نیز  همکاران دانشگاه پیام نور  به‌صورت حضوری در دانشگاه حاضر بوده و به دانشجویان خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: دانشگاه پیام نور استان در این ایام با همه توان و امکانات خود تلاش کردند تا تعطیلات مراکز آموزشی، سطح آموزش و  علمی را کاهش ندهد، لذا فعالیت اساتید این دانشگاه و تلاش قابل‌توجه دانشجویان دانشگاه نتایج مطلوبی را به همراه دارد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !