امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۵:۵۹ - دوشنبه ۱۹ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان خبر داد؛
مشارکت بیش از ۳۰ هزار نفر در دهمین جشنواری کتابخوانی رضوی گیلان
      گیلنا- مدیرکل کتابخانه های گیلان با اشاره به روزهای باقیمانده  بزرگترین رویداد کتابخوانی کشور؛ گفت؛ بیش از ۳۰هزار نفر در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان مشارکت کردند   پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد کتابخوانی کشور در گیلان، اظهار کرد؛ بر […]

 

 

 

گیلنا- مدیرکل کتابخانه های گیلان با اشاره به روزهای باقیمانده  بزرگترین رویداد کتابخوانی کشور؛ گفت؛ بیش از ۳۰هزار نفر در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان مشارکت کردند

 

پریسا کرمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد کتابخوانی کشور در گیلان، اظهار کرد؛ بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی، با توجه به اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور، شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل استقبال شرکت کنندگان و تقاضای مجریان استانی و بازگشایی کتابخانه ها، مهلت ثبت نام و شرکت در دهمین دوره این رویداد فرهنگی را تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.

به گفته وی، تاکنون بیش از  ۳۰ هزار نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی جشنواره در گیلان شرکت کرده‌اند.

مدیرکل امور کتابخانه هایعمومی گیلان همچنین گفت؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !