امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۴۷:۰۷ - پنج شنبه ۱۵ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست پلیس راه گیلان تأکید کرد:
ترافیک روان در محورهای گیلان/ خودداری از رفتارهای مخاطره آمیز
گیلنا – سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان، گفت: رانندگان از رفتارهای پرخطر و مخاطره آمیز در جاده های خودداری کنند. به گزارش گیلنا از رودبار سرهنگ جاور صفاری با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها در حال حاضر ترافیک در […]

گیلنا – سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان، گفت: رانندگان از رفتارهای پرخطر و مخاطره آمیز در جاده های خودداری کنند.

ترافیک روان در محورهای گیلان/ خودداری از رفتارهای مخاطره آمیز

به گزارش گیلنا از رودبار سرهنگ جاور صفاری با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی آزاد راه رشت قزوین، آستارا- اردبیل و چابکسر گیلان روان است.

وی به حجم بالای ورود خودرو در روزهای گذشته به واسطه تعطیلات به استان گیلان اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌شود فردا و با پایان تعطیلات شاهد ترافیک سنگین ناشی از بار برگشت سفرها باشیم.

سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به اعمال محدودیت برای فردا (جمعه) در برخی محورهای استان، گفت: همیشه در هنگام بازگشت از سفر شاهد خستگی راننده و سرنشینان هستیم که منجر به بروز حوادث دلخراش رانندگی خواهد شد.

وی به برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف اشاره و با بیان اینکه محورهای استان گیلان مجهز به سامانه‌های ثبت تخلف است، افزود: پلیس بر تمامی محورهای استان گیلان نظارت خواهد کرد.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه مسافران در مسیرهای بازگشت با توجه به افزایش حجم بار ترافیک باید صبر و حوصله بیشتر داشته و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و عدم حرکت بین خطوط خودداری کنند، گفت: رانندگان وسایل نقلیه باید به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه توقف و استراحت کنند.

وی از رانندگان خواست تا ضمن همکاری با پلیس و عوامل خدمات رسان، از انجام هرگونه حرکات و رفتارهای مخاطره آمیز و تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !