امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۷:۳۸ - چهارشنبه ۱۴ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید امام خمینی (ره) بر “جوانگرایی”
گیلنا- امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به نقش مؤثر امام راحل (ره) در تغییر بنیان سیاسی کشور گفت: در بعضی مواقع شخصیت امام به‌صورت ناقص برای مردم بیان می‌شود درحالی‌که امام عقلانیت، عدالت، معنویت و‌ سیاست را باهم داشته و این امر سبب شد تا مردم با تکیه‌بر انقلاب به خودکفایی ایمان آورده و روحیه استکبارستیزی […]

گیلنا- امام‌جمعه لاهیجان با اشاره به نقش مؤثر امام راحل (ره) در تغییر بنیان سیاسی کشور گفت: در بعضی مواقع شخصیت امام به‌صورت ناقص برای مردم بیان می‌شود درحالی‌که امام عقلانیت، عدالت، معنویت و‌ سیاست را باهم داشته و این امر سبب شد تا مردم با تکیه‌بر انقلاب به خودکفایی ایمان آورده و روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر فشارها در جامعه افزایش پیدا کند

امام خمینی (ره) بنیان سیاسی دنیا را تغییر داد/ تأکید امام به انتخاب مسؤولان از دل جوانان

به گزارش گیلنا از لاهیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد سلیمانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) پرچم آزادی‌خواهی را در دنیا به احتراز درآورده است، اظهار کرد: ارزش هر انسان به آن چیزی که به آن می‌اندیشید مشخص می‌شود و امام راحل (ره) تمام هدفش برافراشته شدن پرچم عدالت و آزادی‌خواهی در دنیا بوده و به همین دلیل نهضت امام خمینی (ره) جهانی شد.

وی با بیان اینکه برای پی بردن به ویژگی شخصیتی امام راحل (ره) باید ببینیم آن امام بزرگوار به چه چیزی می‌اندیشد، گفت: بندگی خالص خدا توسط امام خمینی سبب شد تا مردم در کنار امام راحل (ره) ایستاده و در برابر استکبار و رژیم ظالم طاغوت مبارزه کنند.

امام‌جمعه لاهیجان امام خمینی را معمار مهندسی انقلاب دانست و بیان کرد: امام راحل (ره) آن چیزی که از دین متوجه می‌شد را از لابه‌لای قرآن درآورده و در جامعه اجرایی می‌کرد زیرا در رفتار امام بندگی خالص و ایمان به هدف، ایمان به راه و اندیشه کاملاً نمایان بود.

سلیمانی با اشاره به نقش مؤثر امام راحل (ره) در تغییر بنیان سیاسی کشور تصریح کرد: در بعضی مواقع شخصیت امام به‌صورت ناقص برای مردم بیان می‌شود درحالی‌که امام عقلانیت، عدالت، معنویت و‌ سیاست را باهم داشته و این امر سبب شد تا مردم با تکیه‌بر انقلاب به خودکفایی ایمان آورده و روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر فشارها در جامعه افزایش پیدا کند

وی با اذعان به اینکه روحیه معنوی امام خمینی (ره) به انسان آرامش خاصی وارد می‌کرد، افزود: امام راحل در اوج مبارزات سیاسی اعمال عبادی خود را سرلوحه امور قرار می‌داد و به‌راحتی هرکسی که با او دیدار می‌کرد می‌توانست ایمان و اخلاص در بندگی را در روحیه معنوی آن امام مشاهده کند.

کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه یکی از تأکیدات امام راحل را انتخاب مسؤولان از دل مردم عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از دل مردم استفاده‌شده و از اشرافی گری دوری کنند زیرا در غیر این صورت درک مشکلات جامعه برای عده‌ای از مسؤولان غیرممکن می‌شود لذا سکان‌داران کشور باید خود را بیشتر وقف مردم کنند.

سلیمانی با اذعان به اینکه نگاه جهانیان به امام خمینی (ره) نگاهی استکبارستیزی است، بیان کرد: ما امروز با یک پدیده‌ای با عنوان تحلیف امام در فضاهای مجازی مواجه هستیم ولی جوانان باید خط و اصول امام راحل را دنبال کنند تا از این طریق شخصیت آن حضرت را بشناسند.

وی با گله‌مندی از بزرگ‌نمایی برخی از کلیدواژه‌های امام خمینی (ره) گفت: عده‌ای ادامه جمله میزان رأی ملت است را حذف می‌کنند درحالی‌که امام فرمود میزان رأی ملت است ولی باید منطبق با قواعد اسلامی باشد.

امام‌جمعه لاهیجان با تأکید بر لزوم توجه جوانان به صفحه امام خمینی (ره) تصریح کرد: عده‌ای سعی دارند استانداردهای حیات غربی را از حنجره امام خارج کنند درحالی‌که امام خمینی فرمود تا مبارزه است مبارزه با استکبار ادامه دارد‌‌.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !